Oceny stylizacji Kłamczuch 1x01


Hej :) Jak pewnie zauważyliście po tytule - dzisiaj zaczynamy ocenianie stylizacji!
Postanowiłam zabrać się za 1x01 i z każdym postem iść do przodu. ;)
Mam nadzieję, że polubicie tą serię i chętnie będziecie się w niej udzielać!

Stwierdziłam, że przyjmę trzy oceny:
- tak (wszystko, lub prawie wszystko mi się podoba)
- neutralna (nie jest do końca dobrze)
- nie (jest źle)

*Nie będę oceniać stylizacji z flashbacków, strojów kąpielowych i piżam*


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


#1
Bardzo lubię styl Arii z pierwszych sezonów i tak samo podoba mi się ta sukienka. Ma fajny krój, a jej kolory idealnie pasują do brunetki. Rozpuszczone włosy i delikatny wisiorek fajnie dopełniają stylizację.
Jestem na TAK.


#2
Jak miło zobaczyć Hannę w dłuższych włosach. :)
Ale przechodząc do stylizacji - nie jestem wielką fanką tej sukienki (?), ale nie jest najgorsza. Jedynym mocniej rażącym elementem jest bolerko, które kompletnie mi się nie podoba.
Tutaj będę NEUTRALNA.


#3
Muszę przyznać, że całość nawet mi się podoba. Osobiście nie założyłabym takiej marynarki, ale jest ona w 100% dopasowana do Spencer. Bardzo lubię też to, jak Kłamczucha jest tu uczesana! Prosto, ale ładnie. Jedynym minusem jest makijaż, który na moje oko postarza Hastings.
Mimo wszystko jestem na TAK.


#4
Zdecydowanie nie jestem fanką tego typu strojów. Nie podoba mi się zarówno bluzka, jak i torba (a nawet dwie).
Jestem na NIE.


#5
Emily wygląda tu dość uroczo. Podoba mi się ten błękitny sweterek i jeansowa spódniczka. Wolałabym żeby top w tym przypadku był cały biały, ale niestety.  + za kucyka, w którym Em wygląda słodko :)
Jestem na TAK.


#6
Po raz kolejny nie mam pojęcia, czy to sukienka, czy bluzka, ale podoba mi się! Odcień stroju jest bardzo ładny, tak samo jak biżuteria i fryzura. Malutki minus za kolor torebki, bardziej pasowałby mi tu czarny.
Jestem na TAK.


#7
W tym przypadku nie mam Spencer zupełnie nic do zarzucenia. Bluzka jest ładna, a jej kolor fajnie podkreśla opaleniznę Kłamczuchy. Do tego zwykłe jeansy i jestem na TAK.


#8
Aria wygląda ślicznie! W stylizacji podoba mi się wszystko. Sukienka jest piękna i chyba już wspominałam, że kocham dziewczynę w tym kolorze. Do tego fajna, skórzana kurteczka i ładne buty za kostkę. Pasek fajnie współgra z resztą, a naszyjnik nie razi w oczy.
Absolutnie jestem na TAK!


#9
Tak, jak podoba mi się góra - tak nie podoba mi się dół. Ładna, jeansowa kurteczka zarzucona na zwykłą, różową bluzkę (która swoją drogą też nie jest jakaś bardzo ładna) i byłoby ok. Jednak kiedy patrzę na spódniczkę wszystko się psuje. Czerwona mini zdecydowanie nie pasuje mi do tego stroju.
Długo myślałam co tutaj dać, ale zdecydowałam się, że będę NEUTRALNA. W końcu nie ma tragedii. ;)


{*}
Tu nie będę się rozpisywać, bo jest to praktycznie to samo, co widzieliśmy wyżej. Zmieniło się tylko to, że Emily założyła apaszkę i związała kucyka. Niby drobne zmiany, ale to wszystko wygląda teraz o wiele lepiej.
Sama się dziwię, ale daję TAK.


#10
Nie jestem fanką tego strojów. Nigdy nie lubiłam takich kamizelek i raczej nie polubię. ;) Koszula też zbyt mi się nie podoba.
Jestem na NIE.


#11
Na pierwszy rzut oka wszystko jest ok, ale po bliższym przyjrzeniu się - coś mi tu nie pasuje. Mam wrażenie, że przez tą bluzkę ramiona Hanny wydają się masywne, a uda w jeansach dość potężne. Może to kwestia zdjęcia, a może rzeczywiście tak jest, nie mam pojęcia.
W każdym razie pozostanę NEUTRALNA.


#12
Tutaj nie mogę się przyczepić do niczego. Hanna wygląda bardzo ładnie. Uważam, że blondynka częściej powinna chodzić w ciemnych ciuchach, bo zdecydowanie jej pasują!
Jestem na TAK.


#13
Stylizacje dziewczyn z pogrzebu postanowiłam ocenić razem. Zauważyłam, że każda z nich wygląda ładnie i po prostu nie opłaca się rozdzielać tego na cztery. ;)
U wszystkich jestem na TAK.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co Wy sądzicie o każdej ze stylizacji? Piszcie śmiało! :)

PS To tylko i wyłącznie moje wybory - pamiętajcie, że każdy ma inny gust ;)

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Uwielbiam takie posty. Tylko jak sie ocenia stylizacje sprzed paru sezonow to trzeba pamietac że wtedy byla inna moda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniam pod względem mody, która panowała. Po prostu mówię, co trafia w mój gust, a co nie. ;)
      Cieszę się, że post Ci się podoba. :)

      Usuń
  2. Aria najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...