Luźny piątek #1 - Pytania, na które wciąż nie znamy odpowiedzi


Kim jest Charles? Kto ma bliźniaka? Po czyjej stronie jest Mona?
Jesteście ciekawi jak opowiedziałam na każde z tych pytań i nie tylko? ;)
Zapraszam na pierwszy post z serii ''Luźny piątek''



ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


Przygotowałam na dzisiaj dość luźny tag, w którym odpowiem na najważniejsze pytania, na które ciągle nie znamy odpowiedzi! :) Nie będzie to jakieś długie rozpisywanie się i tworzenie teorii, tylko zwięzłe odpowiedzi na temat. ;)


Mam nadzieję, że w komentarzach sami też chętnie będziecie się udzielać! :)


1) Kim jest Charles?

Według mnie jest to Lucas, lub Toby.
Czy tylko mnie dziwi jego dziwne zachowanie przy Spencer?



2) Kto jest BigA?

Wszyscy wmawiają nam, że Charles to BigA. Ja uważam jednak, że jest on na tyle skrzywdzony i zdesperowany, że został zwyczajnie przekonany i robi to, co -A mu karze. :)
Muszę przyznać, że naczytałam się już tylu teorii, że nie mam pojęcia kto jest tym ''największym'' -A.
Może powiem kogo chciałabym zobaczyć w tej roli: Courtney, Monę, którąś z Kłamczuch, Jenne, lub Wrena.



3) Kim jest Red Coat?

Ten, kto czytał moją teorię wie, że według mnie Czerwonym Płaszczem jest Ali i Courtney. :)



4) Kto ma bliźniaka?

Tutaj po raz kolejny warto przenieść się do postu, o którym wspominałam wyżej. Alison ma bliźniaczkę i jest nią Courtney. ;)
           Courtney                              Alison            



5) Kim jest Czarna Wdowa?

Mam nadzieję, że Melissa. :)
W końcu jest wdową, więc wszystko by się zgadzało. Wydaje mi się też, że Black Veil tak naprawdę pomaga Kłamczuchom. 



6) Co zdarzyło się w noc zaginięcia Ali?

Tutaj po raz kolejny odnoszę się do mojej teorii. Tam przedstawiłam wszystko krok po kroku. ;)



7) Kto jest w grobie Alison?

Tu nie ma pomyłki. W grobie jest Bethany. :)



8) Czy Jenna na pewno nie widzi?

Nie wiem czemu, ale mam dziwne wrażenie, że Jenna widziała od zawsze. Nie całkowicie, ale na jedno oko tak.




9) Czy to możliwe, że któraś z Kłamczuch wyląduje w Radley? (odniesienie do spoileru)

Muszę przyznać, że mam taką nadzieję. ;) Bardzo podoba mi się teoria, która mówi, że Aria jest chora psychicznie.



10) Po czyjej stronie jest Mona?

Na to pytanie chyba nikt nie zna odpowiedzi. ;) Mona jest i zawsze będzie jedną wielką zagadką.



11) Czy -A działa sam?

To chyba byłoby niemożliwe. ;) -A jest wszędzie i jedna osoba nie dałaby sobie z tym wszystkim rady.



12) Kto wyciągnął dziewczyny z płonącego domu?

Wydaje mi się, że Melissa! :) Natomiast Alison zjawiła się dopiero po fakcie.



13) Co ze śmiercią Marion C.?

Wydaje mi się, że zabiła ją Bethany. Nie będę tu tłumaczyć dlaczego, bo post byłby o wiele za długi. ;)
*jeśli chcecie mogę zrobić oddzielny post dot. powiązania między mamą Toby'ego, Panią Dilaurentis i Bethany*



14) Kto jest na zdjęciu?

Wszystko jest tu podpisane. Taki obrót spraw jest chyba najbardziej prawdopodobny. ;)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nie mam pojęcia czy zawarłam tu wszystkie niewyjaśnione sprawy, więc jeśli coś pominęłam - piszcie! Na pewno wypowiem się o nich w następnym tego typu poście. ;)
Sami też odpowiadajcie na postawione pytania! :)

PS Chcielibyście ten post o powiązaniu między postaciami, które wyżej wymieniałam? ;)


link do teorii, która przewija się w notce kilka razy :) *klik*

Udostępnij:

2 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...