Zdaniem "A" #6

Aria
Ta dziewczyna jest dobrą kłamczuchą i w zawodach na kłamstwa mogłaby mierzyć się ze Spencer. Uwielbiam w niej to jak silna, a zarazem słaba potrafi być. Wydaje się być spokojną, miłą duszyczką, jednak łatwo jest to zmienić. Kiedy coś nie idzie po jej myśli staje się wulkanem, który w każdej chwili może wybuchnąć. A lawa spowoduje wiele zniszczeń, które potem trudno będzie naprawić. 

Czy tylko ja się świetnie bawię widząc jej rozterki miłosne? Czuję się jak na filmie romantycznym, tylko tutaj to ja zdecyduje czy zakończy on się Happy Endem. Powinna być mi wdzięczna, że nie wyjawiłem jeszcze prawdy policji na temat Shany i nie raz chroniłem jej związek.

Dziwi mnie to, że nawet bez mojej pomocy potrafi wpakować się w problemy. Podejmuje złe decyzje, a potem dziwi się dlaczego idzie na dno. Uważa, że to moja wina, ale może w końcu warto spojrzeć prawdzie w oczy -twoją kotwicą nie jestem ja, lecz twoje sekrety -A.





Sometimes the villain win. 
Sometimes

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Swietnie! ❤️ uwielbiam Arie :D
    Tak wgl to zastanawia mnie czy to ty piszesz to wszystko zdaniem A czy to kuz jest napisane przez PLL czy jak to jest??,

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje! Ja również kocham Arie i zdaniem A pisze ja sama :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...