Podsumowanie 5x23

Czesc! Chce od razu ostrzec za błędy, cały post pisany był na telefonie i trudne ich uniknąć.


Najlepsza postać 
Aria, Jason, Spencer; 
Aria zdenerowala mnie trochę tym, że zamiast odebrać telefon od Varjacka patrzyła na ekran jak idiotka, ale takto podobała mi się w odc. 


Najgorsza postać
Sędzia i prawnik prowadzący sprawę przeciwko Ali. 

Strasznie mnie denerwował prawnik ogółem wyraz jego twarzy jest UGH.

No i Andre, który działa mi na nerwy jak nie wiem...
-Andrew zrób coś dla świata i wpadnij pod autobus!


Podejrzani
Again. Prawnik i sędzia! Wyglądało to jakby mieli jakiś układ. Niezależnie jak niestosowne i nieistotne pytania zadawał i tak mógł dalej je toczyć. Cały czas prawniczka Ali wznosiła przeciw, który był oddalany. Podpuszczał Jasona i zadawał niepotrzebne pytania KTÓRA NA SALI TO ASHLEY... Serio? 
A na dodatek na początku powiedział że zwykła zaczepka na korytarzy odbierane jest jak atak..
aha czyli Mona zaczepiła Ali na korytarzu i tyle? Wcale jej nie torturowała, nie wysyłała jej gróźb i nie "zmusiła" jej do wyjazdu..nie no spoko. No i powiedział wszystko złe o Ali, a zapomniał wspomnieć jaka była Mona. 

Najlepszy oufit 
Aria i Em. Podobała mi się spódniczka i bluza Arii, natomiast Em.kompletnie ME GUSTA!



 Najzabawniejsza scena
Kocham!
(twój akcent jest coraz lepszy)
Co z  tymi postaciami jest
Okej, czy tylko ja zauważyłam, ze w sezonie 5 każda z postaci straciła TO COŚ. Od sezonu 1 każda postać czymś się wyróżniała jeśli chodzi o charakter, natomiast teraz linie miedzy tymi różnicami zamazały się. Doprowadziło to do tego, że każda postać jest taka sama...nudna. Przynajmniej ja tak to widzę. 

Jeszcze coś na przykładzie Arii zauważyłam, ze postacie w jednym odcinku potrafią być dwiema rożnymi osobami...wiem dziwnie wyjaśnione. Aria raz jest zdecydowana, podejmuje kroki i na przymus poszukuje -A, czy Varjacka. W innej chwili nie odbiera telefonu od Varjacka do którego nie mogli się dodzwonić od paru dni! Zaczyna być wielce zdziwiona skąd ma jej numer, jak się dodzwonił...gdzie się podziała Aria która podejmuje działania? Ale ogółem najgorsze jest to, ze każda postać jest taka sama. 

Oczywiście czasem widać różnicę, ale ostatnio jest to rzadkość.
Najlepsza scena
Emily, gdy wysłuchiwała sekretów innych z maszyny.

Opinia
Odcinek był nudny jak nigdy. Poprzednie były nijakie, ale do wytrzymania, natomiast ten...NIC, a nic nie wzniósł.Oglądało się...dobra przewinęłam trochę odcinka Dlaczego? Nudziło mi się. 


Udostępnij:

2 komentarze

  1. Jak taki nudny to nie oglądaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed obejrzeniem odc nie wiedziałam czy jest nudny, czy ciekawy ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...