Wywiad z Marlene King dla E! Online

Hejka. 
Jesteśmy już po finale i teraz musimy czekać aż do czerwca na nowe odcinki.
Na asku pewna osoba podesłała nam link do tego artykułu z prośbą o przetłumaczenie

Jeśli nie oglądałeś finałowego odcinka (5x25) lepiej nie rozwijaj - chyba że na własną odpowiedzialność ;)


Po pięciu sezonach gróźb, wiadomości i terroryzowania, Pretty Little Liars w końcu ujawniło tożsamość "A" fanom w szalony-w-najlepszy-sposób podczas finału sezonu w poniedziałkową noc (eee? Poniedziałkową?) : "A" nazywa się  Charles DiLaurentis. I ma duszę. I historię pochodzenia. 


E! News rozmawiał z producentem wykonawczym Marlene King o odpowiedzi na jedna z największych zagadek z programów telewizyjnych w najnowszej historii, o jej innych kandydatach na "A" i jak właściwie ujawniła imię w sezonie 3.


E! Online: Co za finał! To było niesamowite. Myślę, że jest to mój ulubiony odcinek Pretty Little Liars w historii, to było uroczo straszne.
Marlene King: Dziękuje! Dla mnie jest to prawdziwa loteria między tym odcinkiem a pilotem i jest to pierwszy raz kiedy to mówię. (tutaj to zdanie jest jakieś dziwne i ja go nawet po angielsku nie rozumiem xd jeśli ktoś wie jak je logicznie przetłumaczyć dajcie znać :) )

Jakie to uczucie teraz po pięciu sezonach fani w końcu znają odpowiedź - ulga czy może jest to trochę słodko-gorzkie?
Wiesz, jestem podekscytowana! Naprawdę, ponieważ to jest wielkie, wielka odpowiedź ale mamy jeszcze więcej do tej historii do opowiedzenia miedzy teraz (5x25) a letnim finałem. I to jest właśnie ten rodzaj prostej trajektorii w kierunku końca. To ekscytujące, czuje, że zdobyliśmy zamkniecie.

To co kocham to to, że fani dostali odpowiedź ale i wiele pytań. Czy w końcu dowiemy się czemu Charles stał się "A"?
Motywy tego "A"ekscytują mnie równie mocno jak tożsamość, i mając te ostatnie 10 odcinków by dowiedzieć się czemu - to ważne. Przez długi czas, było to kim jest ale teraz jest czas 'czemu'

Myślę, że moją ulubioną kwestią w odcinku było"A ma duszę" ponieważ nigdy nie myśleliśmy o "A" jako o osobie tylko jako zły podmiot.
Nawet jak Mona nazywa "A", 'tym', odpędza wszelkie tożsamości i dla niej pierwsza osoba, która nazywa "A" 'tym' mówi, że 'A ma dusze'. Dziękuje że o tym mówisz, to również moja ulubiona kwestia.

Więc imię "A" to Charles DiLaurentis. Czy to zawsze był twój plan, by Charles był "A" czy to wyewoluowało podczas trwania serialu w ostatnich latach?
Zaczęłam dawać odwołania w niektórych moich poprzednich odcinkach, jak jeśli wrócicie do sezonu trzeciego gdzie dziewczyny widziały pantomimę a mim nazywał się Charlemagne, który jest "korzeniem" dla imienia Charlse. (taa a czy to nie było w 4 sezonie?) Więc my dawaliśmy wam małe wskazówki cały czas. I te anagramy, które daliśmy wam parę odcinków temu oznacza wiele różnych rzeczy. Ale jedna z sześciu lub siedmiu rzeczy mówi Charles DiLaurentis. Chce powiedzieć, że miałam ten pomysł w mojej głowie i bawiłam się nim przez kilka miesięcy przed rzuceniem tego mówiąc 'Czy to będzie działać?'. I nie spotkałam się z negatywnymi reakcjami. Ale nie powiedzieliśmy studiu lub sieci...aż do nie tak dawna. [śmiech]

Czy kiedykolwiek rozważałaś kogoś innego jako "A" przed postawieniem na Charlesa DiLaurentis?
Tak. Kiedy zdecydowaliśmy ujawnić, że to Mona była oryginalnym "A", co zawsze było w naszych intencjach, zaczęliśmy myśleć, więc, ktoś musi ukraść grę od Mony. Kto jest Big "A"? I miałam trzy osoby na myśli z których każdy byłby świetnym wyborem. Ale wtedy, niespodziewanie zmieniłam zdanie i powiedziałam 'Więc, co o tym myślisz?' I każdemu bardzo się to spodobało. Po prostu wyraz ich twarzy, wszyscy wiedzieliśmy, że to jest bardzo ekscytujące i interesujące.

Czy możesz powiedzieć kim były te dwie inne osoby?
Nie [śmiech]

Czy kiedykolwiek ujawnisz pozostałych dwóch kandydatów na "A"?
Powiedzmy, Kiedy zakończy się serial. Powiem

Kiedy w końcu wyjawiłaś obsadzie kim jest "A", jaka była ich reakcja?
Pokochali ten pomysł. Rzeczą jest to kiedy opowiadamy historie o "A", bo nie zdradzę tożsamości dopóki nie powiem  historii "A", a kiedy zacznę od początku zajmie z godzinę by opowiedzieć całą historię i to historia, której jeszcze nie znacie ponieważ jest to 'czemu'  I wtedy każdy jest tak zachwiany do tego 'dlaczego to wszystko' że gdy mówię, że rzeczywista tożsamość osoby, są oni jak 'O mój Boże'

Fani zawsze spekulowali, że jedna z dziewczyn lub ich ukochanych może być "A". Czy ktoś był naprawdę zawiedziony, że nie jest "A"?
Wszyscy chcieli być "A"! Oprócz Lucy Hale. Ona nie chciała być "A". Ona nigdy nie przyszłą do mnie z pytaniem 'Czy mogę być "A"'. Ashley Benson i Troian Bellisario, to dwójka, która zawsze, zawsze, zawsze pyta/prosi o bycie "A"

Podczas oglądania finału, miałam obsesje na punkcie każdego detalu i myśleniu, że nie mogę się doczekać by obejrzeć to jeszcze raz i szukać wskazówek. Nawet sprawdziłam w Google w którym roku 'Unwritten' wyszedł ponieważ było to grane podczas gdy dziewczyny schodziły ze schodów podczas balu (studniówki) "A"!
 Tak, to specyficzna wskazówka.

Która scena twoim zdaniem jest najważniejsza dla fanów by wrócić do niej i obejrzeć jeszcze raz dla wskazówek? 
Nazywają go skarbcem ale ja nazwę go pokojem duszy "A" Kiedy były w tym pokoju, było tam pełno wskazówek. Jestem pewna, że ludzie będą robić zrzuty z ekranu, chwytając każdą klatkę tej sceny i powinni tak na marginesie.
źródło

Co sądzicie o tym wywiadzie?
Mnie strasznie ciekawi kim byli ci dwaj kandydaci na "A"....macie jakieś swoje typy?
Również zaskoczyło mnie, że Ashley oraz Troian chciały być "A"

Udostępnij:

1 komentarze

  1. A może te dwie inne osoby to Caleb i Paige ponieważ z nimi i z Tobym nagrano materiał jak wychodzą z Radley po odwiedzinach Mony, ostatecznie wybrali Tobiego- według mnie Toby moze być powiązany z Charlsem, mam na niego dużo dowodow ale muszę to teraz poskładać w całość... Najbardziej zaciekawił mnie moment kiedy Toby siedział z chłopakami, pózniej był na komisariacie w mundurze itp i pózniej nagle znowu z chłopakami... Wiem ze to moze być normalne ale jakoś tak dziwnie to zostało przedstawion to jest tylko moja teoria i nikogo nie zmuszam do wierzenia w nią, moze coś pominelam to dajcie mi znać ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...