Podsumowanie 5x22

Dzisiaj bez żadnej początkowej gadaniny przechodzimy do posta. UWAGA SPOILERY!


Najsmutniejszy/najgorszy moment
A więc jak dla mnie było to zerwanie Ezrii. UGH! Główną przyczyną dlaczego Aria miała problemy w liceum i wiele ją przegapiło, było -A! Gdyby Ezra nie wyszedł z propozycją zerwania, Aria by nawet o tym nie myślała. Tak samo nie rozumiem tego jak związek z Ezrą mógłby jej przeszkodzić na studiach. W końcu on nie będzie jej tam nauczał, a ona skończyło 18 lat, więc żadnych przeszkód. Może prócz tego, że to daleko....ale wielkie halo. Wiadomo również, że obojgu nadal zależy na sobie nawzajem, więc...czekajmy na powrót :)
reszta w rozwinięciu! 

Najciekawszy wątek 
Pewnie większość myśli, że wstawię tu Varjacka, jednak nie. Ciekawi mnie jak Caleb przekupił Tobegiego, by ten cokolwiek powiedział. Wiadomo, że ten "dobry policjant'' od kilki odcinków nic nam nie mówi, a jednak Calebowi coś zdradził. Pytanie co chłopak Hanny miał na gliniarza? 

Postać odcinka
ALISON! 
Nie wierzę jeszcze w to, że dziewczyna jest dobra i postara się być szczera - w końcu to Ali. Jednym z dowodów na to, że Ali nadal jest starą sobą, jest to, że chciała wpakować Hannę - no chyba, że powiedziała by inne nazwisko. Zrezygnowała dopiero gdy zobaczyła przyjaciółkę w więzieniu...a co gdyby Hanna by do niego nie trafiła, przed podpisaniem ugody?  Tak, czy siak lubiłam oglądać Ali w tym odc, tak samo jak....Emily, Arie i Ezre! Niezmiernie podobał mi się ten trójkąt i czekam na inne tego typu połączenia. 

Najlepszy moment!
Pocałunek Collina i Spencer. Wiem, że ostatnio byłam za Johnnym, jednak Collina również polubiłam. Oczywiście na pierwszym miejscu stawiam Wrencer, ale Wren jest już (znowu) z Mellisą. Tylko mnie to zdziwiło? 

Najlepsze stylizacje 
Spencer i Aria!
W tym odcinku żadna z dziewczyn nie popisała się ubraniami, więc wybrałam takie, które nie przyprawiały mnie o zawrót głowy, a równocześnie czymś się wyróżniały (nie było to tylko jeansy i bluza). 
U Arii podobała mi się bluzka z wycięciem, która bardzo pasowała do kłamczuchy
 
 Natomiast u Spencer jest to sukienka. Może nie najlepsza, ale myślę, że na prawdę pasuję Spenc 
 
U Arii podobał mi się również płaszcz: 

Najgorsza stylizacja
Nie wierzyłam, że kiedykolwiek to powiem, ale Aria. Emily miała na sobie zwykłą bluzę - okej, Spenc również - nadal spoko i byłoby równie okej gdyby Aria również ją miała - patrząc na ten oufit: 

 strasznie nie podoba mi się bluzka. Tak jak spódniczkę wytrzymałabym w połączeniu z czymś innym, tak bluzka wyglądała by źle w połączeniu z czymkolwiek. Wiem, że to zwykły T-shirt jednak nienawidzę - cekinów i innych tego typu ozdób.

 OCENA! 
A więc odcinek zleciał mi w 5 minut - nie wiem, czy to dobrze, czy to źle. Powtórzę się, ale muszę to powiedzieć - strasznie brakuje mi -A!! Wiem usunęło wszystkie pliki z telefonów dziewczyn i wysłało Sms, ale...to było słabe, jak na możliwości -A. Mam ogromną nadzieje, że w końcu dostaniemy coś wielkiego ze strony prześladowcy. Proszę powiedźcie, że nie tylko ja tak mam, że znacznie bardziej wole sezon np. 4, niż 5. Jak dla mnie jest trochę..nużący, chodź jest wiele akcji. Nie wiem, czy to ja taka jestem? Oby nie!
 Odcinek oglądało się przyjemnie, chodziarz nie zaparł mi on dech w piersiach.
Po prostu był przyjemny.

 

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Potwierdzam! Mi też brakuje -A, w poprzednich sezonach lepiej było pokazane o czym tak naprawdę jest ten serial, a teraz wszystko skupia się na Alison i więzieniu. Chciałabym częściej widzieć moją ulubioną, zakapturzoną postać ;)
    Tak samo brakuje mi Spoby! Toby irytuje teraz prawdopodobnie każdego, mam nadzieję że ma jakiś powód.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zastanawia o co chodzi z tym sms'em od A, że zaczynają z czystym kontem. Patrząc na A ma czysty bilans bo tak jakby nigdy nie szantażowało dziewczyn, ale kłamczuchy? Może ich stare sekretu już nie będą ich prześladować, ale ich życie już jest zrujnowane....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest parę opcji - ta twoja jest wiarygodna, ale wątpię, że -A porzuci stare sekrety kłamczuch...nie xd Ja zrozumiałam to dosyć dosłownie, że po prostu - z czystym kontem - czyli wszystkie Sms usunięte, więc dziewczyny zaczynają od nowa przyjmować sms od -A, a na razie nie mają żadnych. Na ich miejscu i tak pokazałabym tego jednego sms, a potem czekała na kolejnego i jakbym go dostałą to bym biegła na komisariat xd

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...