Nowa adminka + spoilery

Cześć, jestem tu nową adminką jak na razie na okres próbny, ale mam nadzieje że zostanę tu na dłużej :). A więc mam na imię Paula, i mam 15 lat. Oglądam Pretty Little Liars od ponad roku, a moją ulubioną kłamczuchą jest Aria. :)x

Chcę wam również w tym poście przedstawić parę spoilerów.
Zatem zapraszam do rozwinięcia :)


1. 3 osoby są odpowiedzialne za śmierć Mony.
2. Hanna znowu popadnie w bulimię.
3. To Cece wjechała w dom Emily.
4. CeCe Drake ma siostrę blizniaczke Courtney.
5. CeCe zabije Melisse.
6. Bethany jednak żyje.
7. W grobie Bethany leży matka Tobiego.
8. Aria będzie w ciąży.
9. Bethany Young jest czarną wdową, zabiła mamę Tobiego i mamę Ali.
10. Marlene powiedziała ze 05x25 będzie najstraszniejszym odcinkiem.
11. Toby oświadczy się Spencer, ale ona odmówi.
12. Maya i Shana są siostrami.
13. Maya tak naprawdę żyje, i wróci do Rosevood ponieważ ojciec Emily umrze.
14. Alison zabije Melisse.
15. Przed zakończeniem serialu jedna z kłamczuch umrze, prawdopodobnie będzie to Alison, bo w świątecznym odcinku otworzyła trumnę i zobaczyła w niej leżącą siebie.
16. Ezra przyzna się do zabójstwa Shany aby chronić Arie.
17. Ashley wyjdzie za mąż.
18. Hanna będzie oskarżona o zabójstwo Mony.
19. Mama Mony umrze.
20. Aria w sezonie 6 wyląduje w Radley.
21. Sezon 7 będzie sezonem ostatnim, ale prawdopodobnie wyjdzie film.
22. Aria i Ezra wezmą ślub.
23. Shana nigdy nie była -A
24. CeCe wjechała w dom Emily.
25. Maya jest w A-teamie.
26. Jenna nosiła maskę Emily.
27. Pani Grunwald jest babcią Alison.
28. Ian nie był ojcem nienarodzonego dziecka Melissy.
29. Dowiemy się dlaczego -A prześladuje dziewczyny, zanim poznamy jej/jego tożsamość.
30. Tata Spencer wie kto zabił mame Tobiego.
31. Spencer jest adoptowana.
32. CeCe zabije Paige.
33. Wszyscy się dowiedzą o 'sprawie Jenny'.
34. Maya i Shana są siostrami.
35. -A będzie próbowało zabić Spencer. 
36. Imię osoby, która jest -A składa się z 7 liter.
37. Mama Alison nigdy nie była -A, ale widziała -A.
38. Tata Spencer trzyma w tajemnicy coś wielkiego.
39. Ezra wie coś na temat -A czego nie powiedział jeszcze nikomu.
40. Prawdziwie imię Paige to Katherine DiLaurentis.
                                                         

                                          To na tyle, mam nadzieje że post wam się podobał :)x

Udostępnij:

7 komentarze

  1. Omg świetne 😍 nie spodziewałam sie takich rzeczy a sa bardzo możliwe, mam nadzieje ze dodasz wiecej takich postów /m

    OdpowiedzUsuń
  2. Pościk super, wiele ciekawostek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kilka powtarzających się 'spojlerów'. Poza tym ciekawa jestem skąd wzięłaś tak frapujące informacje?
    Btw. Wstęp właśnie tego typu (skąd owe spojlery etc.) poprawiłby jakość i wiarygodność postu.
    Życzę powodzenia w dalszym pisaniu ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojlery brałam z zagranicznych stron :)
      Dziękuje

      Usuń
  4. Niektóre z nich są naprawdę ciekawe i o dziwo możliwe! Ale są też nieścisłości - na jednym blogu czytałam że czarna wdowa jest dobra a tu jest przeciwnie. Więc nie napalałabym się na to że to się sprawdzi bo pewnie niektóre spojlery są wymysłem fanów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to kto wreszcie zabije Melisse? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz cie lubie! Tez mam na imie Paulina, tez mam 15 i moja ulubiona kłamczucha tez jest Aria <3 A z tych spojlerów to mam nadzieje ze nie wszystkie sie spełnia, glownie chciałabym zeby spełnił sie nr 22 :D mam nadzieje ze zostaniesz dłużej na blogu :D powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...