PLLrelationships #4

Ezra&Katherine
 Zacznijmy od tego jak różne są to charaktery. Ezra jest osobą ciepłą, pomocną i opiekuńczą. Katherine przepełniona jest ironią, potrafi manipulować ludźmi i nie przejmuje się krzywdą innych. Czy takie charaktery są wstanie wspólnie funkcjonować?
Myślę, że jedynym powodem, dla którego Katherine nawiązałaby znajomość z Ezrą, byłaby chęć zabawy. Byłaby miła, ale równocześnie ironiczna względem mężczyzny, który na każde jej złe zachowanie przymykałby oko. Kiedy dziewczyna byłaby zagrożona ten dałby z siebie wszystko by ją uchronić, co późniejsze czasy zostałoby wykorzystane. 

Katherine zaczęłaby się nudzić, za to Fitz należy do osób, które szybko się przywiązują, a więc nie dopuszczałby do siebie wiadomości o zerwaniu. Nawet jeśli związek byłby niewygodny, ze względu na charakter Panny Pierce - która co, jak co ma coś w sobie. 
(dzień od razu staje się lepszy) 
Zerwanie. Byłoby bardzo szybkie, zwykłe -narka, ze strony Katherine, która nie czułaby nic, a nic do mężczyzny. Jednak. "Związek" miałby swoje wzloty i upadki. Kobieta wracałaby za każdym razem, gdy miałaby jakiś problem i nie wiedziała jak mu zaradzić. Myślę, że ostatecznie Ezra miałby dosyć i odwróciłby się od Kath, która nie przyjęłaby tego najlepiej. 

Postanowiłam, że pod koniec każdego postu będę pisała czy ta dwójka powinna być razem, czy nie. Tutaj moja odpowiedzieć brzmi: NIE. 

Kogo chcecie zobaczyć za tydzień? 
 Spencer&Sherlock (Sherlock)
Aria&Sam (SuperNatural)
Emily&Rebekah (The Vampire Daries)

Piszcie w komentarzach (oczywiście chętnie zobaczę również propozycje od was!) 
 

Udostępnij:

24 komentarze

  1. za tydzień? Emily&Rebekah zdecydowanie te dwie :))) post fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spencer&Sherlock(Sherlock)chce zobaczyć to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spencer i Sherlock

    OdpowiedzUsuń
  4. Emily i Rebekah! :*/Alixe

    OdpowiedzUsuń
  5. Za tydzień Spencer i Sherlock albo Aria i Sam

    OdpowiedzUsuń
  6. Emily i Rebekah

    OdpowiedzUsuń
  7. Emily i Rebekah!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sherlockkkkk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ja dobrze rozumiem? Swatacie postać z jednego serialu z postacią z drugiego serialu. Zastanawiacie się jakby to było, gdyby byli razem. Analizujecie ich zachowania i snujecie plany co do ich przyszłości.
    Czy wy życia nie macie?
    Rozumiem sens pisania teorii, opisów bohaterów, relacji bohaterów i nowinek z życia gwiazd, ale swatanie dwóch nierealnych postaci z różnych seriali to już za dużo na moją głowę. To już coś dziwnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, że tak się o mnie troszczysz - mam życie, jednak to nie zmienia faktu, że mam również wyobraźń. Dla mnie nie ma w tym nic dziwnego, ale jeśli tego nie pojmujesz to mam na to sposób. Nie czytaj :)

      Usuń
    2. +Na blogu jest wiele innych serii, więc z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
    3. *wyobraźnię ;)
      Mianownik: wyobraźnia a nie wyobraźń
      Więc kogo? Co? Wyobraźnię. Prowadzenie bloga wiąże się z doświadczeniem. Owszem, nabywacie je w formie dodawania postów, ale zwracajcie uwagę na to jak piszecie. Uwierzcie, że wiele zależy od Waszego podejścia do odpowiedniej składni bądź interpunkcji. Skoro piszecie niedbale, tak będziecie traktowane a chyba nie do tego dążycie :)

      Usuń
    4. bardzo ci zależy na czytelnikach skoro pod każdym negatywnym zdaniem piszesz "nie czytaj". To trochę niemiłe. ja też nie jestem zachwycona akurat tym postem, więc mam już więcej tego nie czytać?

      Usuń
    5. Tak. Ale autorowi komentarza nie podoba się cała seria, a więc czemu miałby to czytać? Przecież nie zaprzestane jej prowadzenia, czy nie zmienię jej formuły dla jednej osoby. Co innego mogę poradzić tej osobie? Dodatkowo napisałam żeby przeczytała inną serie - może ona wpadnie jej/jemu w oko ;)

      Usuń
    6. Teraz się z tobą zgadzam, ale wcześniejsze teksty... Jeżeli masz być sztucznie miła to lepiej powstrzymaj się od komentarza. Bo to widać i odstraszasz innych czytelników. Kiedyś cię bardzo lubiłam, ale zaczyna mnie denerwować to, że musisz każdy negatywny post skomentować i mieć ostatnie słowo typu "wyjdź". Zostaw, po co próbujesz przekonać hejtera do czegokolwiek? To nie ma sensu. Zawsze się znajdzie ktoś, komu nie dogodzisz. Zamiast tego powinnaś skupić się na tych pozytywnych słowach i zacząć utrzymywać lepszy kontakt z tymi co cię wielbią. Wejdź w konwersację z inną - pozytywną osobą, podziękuj za miłe słowa. Wprowadź miłą atmosferę. Taki hejter nie da ci wygrać i po twoich słowach będzie dalej pisał niemiłe słowa - jego to kręci. Olej to - twoje ignorowanie go znudzi i przestanie. Bo myślę, że właśnie twoje zdenerwowanie go motywuje.

      Usuń
    7. Postaram się posłuchać twoich rad :)

      Usuń
  11. Emily i Rebekah! Ta seria jest Mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Emily i Rebekah! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Emily i Rebekah <- ja też jestem za

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...