5x25 "Welcome to the Dollhouse" promo

Hej!
Dziś mam dla Was promo nadchodzącego odcinka. Zapowiada się świetnie i już nie mogę się doczekać. Długo nie widziałam tak dobrego zwiastuna odcinka.

Witamy (w 3 językach)
Wtorek
Veronica: Wiesz, gdzie ona jest?
Alison: A ty nie?
Po 120 odcinkach
123 smsach
9 śmierciach
Największe ujawnienie, jakie kiedykolwiek było.
Alison: Wiem, kto je zabrał.
        To A.
#UjawnienieBigA

Promo wygląda trochę dziwnie (w stylu science-fiction), ale właśnie dlatego już odliczam dni. Mam swoje teorie, ale najbardziej chciałabym, żeby wszystko było bardziej mroczne niż porachunki za wyzywanie w szkole. Chciałabym, żeby to było maksymalnie szalone. Po ostatnim odcinku trochę tak się czułam. Może nie będę spoilerować, ale widać, że szykuje się coś WIELKIEGO. Przygotujmy się...

Kto już się nie może doczekać? :-)
xoxo

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Ja sie tez nie moge doczekac! Ale sadze ze i tak nie poznamy kim jest A -.-

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...