Wskazówka od Marlene

Jakiś czas temu opublikowałam wskazówkę, którą Marlene opublikowała. Ktoś trafnie zauważył, że może to być podrobiona informacja wiec postanowiłam ją sprawdzić - nic znalazłam potwierdzenia wiec usunęłam notkę. Dzisiaj natknęłam się na potwierdzenie że jest to prawdą.
Ja szukałam potwierdzenia na twitterze Marlene z marnym skutkiem...a potwierdzenie było ukryte na jej instagramie!

Na czerwono podkreśliłam ową wskazówkę.
Marlene King: Największa wskazówka ze wszystkich będzie ujawniona w tym finale sezonu. 
Dam wam wskazówkę. To siedem liter. Xo

Jak myślicie o co tutaj chodzi? O imię? O miejsce?
Napiszcie co o tym sądzicie :)

Udostępnij:

8 komentarze

  1. Jeśli chodziło by o imię to pasuje Spencer ;) Nie mam pojęcia co by to znaczyło. Siedem liter... Hmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  2. a może to słowo, zdanie....np "A is a boy"

    OdpowiedzUsuń
  3. MARLENE też ma 7 liter.. :D #marleneisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Marlene powiedziała,, że pod koniec 5b dowiemy się czy A to chlopak czy dziewczyna. A wieęc pewnie i to chodzi , albo jeszcze o cos calkiem innego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spencer
    Mellissa
    Patrick
    Rodzinka Hastings? Haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi do głowy od razu Melissa przyszła

    OdpowiedzUsuń
  7. a może słowo :
    1)butcher -rzeźnik, kat, oprawca, sprzedawca
    2)glasses-okulary.
    Niby A jest w pierwszym odcinku ? może to sprzedawca .. ten co Hannah ukradła okulary?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...