PLL 5B: 7 pytań na które chcemy odpowiedzi

Hejka :) Mam dla was krótki artykuł z wetpainta...a mianowicie 7 pytań na które chcemy uzyskać odpowiedzi. 



Kto zabił Monę?
Nie wiem jak wy ale ja bym chciała się dowiedzieć kto to zrobił
Mimowolnie podejrzewam Ali..chociaż wiem, że to by było zbyt oczywiste.

Co Alison ukrywa?
Ciągle mam w głowie, że to Alison jest A. Ale to by było zbyt oczywiste...tak jak było np. z Ezrą, 
Każdy z nas myślał, że jest A a on tylko pisał książkę. Mam nadzieje że Ali nie jest A. Ale ma jakiś sekret. Tylko jaki? Czy to jakieś połączenie z Bethany?

Kim była Bethany Young?
Kim tak naprawdę była ta 17 letnia dziewczyna, która umarła?
Wiemy tylko tyle, że była prawdopodobnie chora gdyż przebywała w Radley.
Miała jakiś związek z Jessicą DiLaurentis.

Kto zabił Bethany Young?
No i kto ją zabił? I dlaczego?

Czy Spencer trafi do wiezienia za zabójstwo Bethany?
Tutaj jestem praktycznie pewna, że nie trafi xd
Z promo widzimy ze Ali jest prawdopodobnie w wiezieniu (pomarańczowy kombinezon).
Czy to oznacza, ze teraz na Ali spadną oskarżenia? Czy za coś innego wpadnie?

Co z koledżami (collegami)?
Dziewczyny od 3 sezonu są w ostatniej klasie. Czas w Rosewood jest teraz tak powolny...
Ale nareszcie mamy drugą polowe tej klasy i zaczynają się plany związane z collegami. 
Pytanie tylko czy Kłamczuchy pójdą na studia w sezonie 6 czy w 7...

Kto jest A?
To chyba najbardziej wyczekiwana odpowiedź.
Kto jest A? Mnie jeszcze ciekawi dlaczego?
Jaki ma powód ta osoba...Ale wiemy już kiedy zostanie ujawniona ta postać. 
Zapraszam do tego postu -> Kiedy poznamy A? - klik . Ale podpowiedź co do tożsamości 
tej osoby mamy poznać już w tym sezonie - 5B.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Tłumaczyłam tylko pytania, dałam własne odpowiedzi.
A wy jakie macie przemyślenia co do tych pytań? / Moich odpowiedzi?
A może jest jakieś pytanie na które chcecie poznać odpowiedź ale się tutaj nie pojawiło?
Koniecznie je napiszcie! :D

~Ann

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Chce wiedziec o co chodziło z panią Grunwald, papugą Tippi, co Caleb robił w Ravenswood, kim była ta cała Miranda! Producenci pomineli tyle wątków! A i z kim rozmawiała Ali w teatrze. Na serio, ten serial zaczyna byc coraz bardziej niespójny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli interesuje się Caleb w Ravenswood polecam serial pod tym samym tytułem co nazwa miasta :)

      Usuń
  2. Myślę, że Monę mógł zabić Mike. Po pierwsze- nie poszedł na pogrzeb i nie był aż tak roztrzęsiony, a jak potem płakał, to mogło być udawane. Po drugie- dlaczego przychodził do Ali do więzienia? Może tak naprawdę są w zmowie i Ali zgodziła się pójść za kratki, by Mike mógł działać, bo by tak naprawdę najmniej podejrzany.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...