Moje reakcje #2

Witam w drugim poście z serii ,,Moje reakcje'', w której pokazuje wam filmiki lub gifi z różnych scen i w jaki sposób na to zareagowałam. Zachęcam was do dodawania w komentarzach linków do gifów jaka była wasza reakcja do scen, które pojawiają się w dzisiejszym poście, jak również pisania jakie sceny chcecie w kolejnym. 

Zapraszam do rozwinięcia! 

W 1x18 jest można powiedzieć historyczna scena z Halebem.

Moje reakcja była taka: 
Scena była na prawdę słodka i to chyba jedna z niewielu scen, które lubię z sezonu 1. 

***
Druga sceną będzie ta z 4x24 z Alison i Moną. 
 Moja reakcja:
 Pierwsze co pomyślałam to; creepy. Scena sama w sobie straszna nie jest, ale ja miałam ciarki. Ten moment był dla dziwny. Pomyśleć sobie co wtedy w głowie miała Mona - chociaż to do końca nie wiemy- i od razu nasuwa się - CREEPY.


W komentarzach zostawiajcie linki do swoich reakcji i podawajcie pomysły na następne sceny!

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...