Liebster Blog Award

Hej. Nasz blog został nominowany do Liebster Blog Award 
przez Natalie (link do jej bloga) oraz przez Julie (link do jej blog) za co serdecznie dziękujemy :)
Pewnie nie każdy z was wie o co chodzi w tym więc postaram się wam to przybliżyć.
Zapraszam do rozwinięcia :)

Zostajemy nominowani przez innego blogera w ramach uznania za dobre prowadzenie bloga.
Po nominacji musimy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę która nas nominowała.
Po czym my nominujemy 11 kolejnych blogów (informujemy ich o nominacji) 
i zadajemy im własne pytania :)
Ale nie możemy nominować bloga, który nominował nas :)

Nasze odpowiedzi:

Pytania od Natalii


1. Wolisz samotność czy towarzystwo innych?
Ann - Zależy kiedy...jak mam doła to samotność. A na co dzień towarzystwo innych
Mrs. Hope - Zależy od humoru
Livy - Towarzystwo innych
Lucy - Towarzystwo innych
Ash - Towarzystwo innych
rebellious -  Samotność


2. Masz jakieś zwierzę?
Ann - Mam 2 kotki i psa
Mrs. Hope - Nie, ale chciałabym mieć mopsa :)
Livy - Tak
Lucy - Kota i psa
Ash - Świnkę morską
rebellious - Nie mam


3. Co według Ciebie dzieje się z ludźmi po śmierci?
Ann - Ciężkie pytanie. W sumie to zależy od wierzeń...może udaje się w jakieś lepsze miejsce...kto wie?
Mrs. Hope - Są duchami i mieszkają między nami? Tak na prawdę pojęcia nie mam. 
Livy - Idziemy do nieba albo do piekła xd
Lucy - Idą do nieba lub piekła
Ash - Trafiają do nieba albo piekła, ewentualnie wcześniej do czyśćca.
rebellious - Hmm... mam nadzieję, a raczej wierzę w życie po śmierci. 


4. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś blogować?
Ann - Pierwszy blog założyłam by pokazać światu co mój umysł tworzy (blog z opowiadaniami).
A jeśli chodzi o ten blog to pokochałam wprost ten serial i chciałam się dzielić z innymi swoimi przemyśleniami, teoriami no i przy okazji z wyszukanymi rzeczami :)
Mrs. Hope - Uwielbiam pisać i pll i wyrażać swoje zdanie na temat różnych wątków. 
Livy - Ponieważ pisanie dla innych sprawia mi przyjemność
Lucy - Chciałam zająć się pisaniem, bo to moja pasja
Ash - Ponieważ ogólnie od zawsze uwielbiałam pisać, tworzyć.
rebellious -  Chcę się dzielić z innymi moją wiedzą i tym co lubię. Jest to też takie odizolowanie się od rzeczywistości, tutaj ludzie inaczej na siebie patrzą i to w tym lubię.


5. Jakiej muzyki słuchasz?
Ann - Różnej, nie mam tak ze słucham tylko np popu...u mnie jest tak że jak mi się spodoba dana piosenka to jej słucham
Mrs. Hope - Pop, rock, country i różne remixy i inne dyskotekowe piosenki. 
Livy - Pop
Lucy - Pop, rock, czasem metal
Ash - Pop, rock
rebellious - Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho, nie mam swojego ulubionego gustu muzyki, ale najbardziej lubię utwory One Direction, dlatego więcej jestem directionerką.


6. Gdybyś miała/miał urodzić się zwierzęciem, jakie one by było?
Ann - Pierwsze co mi przyszło na myśl to kot
Mrs. Hope - Pies byłabym słodka :)
Livy - Byłby to piesek shi-tzu
Lucy - Tygrys
Ash - Małpka
rebellious - Pantera


7. Masz jakąś pasję?
Ann - Fotografia
Mrs. Hope - Pisanie opowiadań, śpiew i aktorstwo
Livy - Nie :(
Lucy - Pisanie, śpiewanie, fotografia, taniec
Ash - Uwielbiam pisać, interesuję się sztuką od zawsze chciałam nauczyć się mówić perfekcyjnie po francusku, moim takim małym marzeniem jest otworzenie przedszkola dla niepełnosprawnych dzieci i organizacji wspierającej ludzi dotkniętych rakiem. 
rebellious - Nie mam


8. Co sądzisz o cytacie "Ucz się ucz, bo nauka to potęgi klucz. Kto te klucze zdobędzie, ten szczęśliwy w życiu będzie."?
Ann - Co do nauki to prawda ale czy się będzie szczęśliwym to nie powiedziałabym....Wiele osób po studiach ma wspaniałą wiedzę a nie mają pracy..lub taką która wcale nie jest zgodna z ich kwalifikacjami.
Mrs. Hope - Moim zdaniem nauka nie jest najważniejsza w życiu, tym kluczem do życia jest pasja i miłość ale to moje zdanie :)
Livy - Uważam że to bardzo mądry cytat ponieważ bez nauki nic nie osiągniemy
Lucy - Może po części racja ale teraz w szkołach niczego sie człowiek nie nauczy
Ash - Moim zdaniem jest to trafne stwierdzenie, ale też nie zawsze. Trzeba pamiętać, że nauka nie zawsze jest w życiu najważniejsza, trzeba się skupiać także na innych, mniej ważnych, mniej wyniosłych rzeczach. Ale wiedza jest także bardzo przydatna w życiu.
rebellious - Jest jak najbardziej trafny. 


9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Ann - Księgową lub kimś innym...ale jeszcze nie wiem 
Mrs. Hope - Pisarką lub aktorką
Livy - Chciałabym być aktorką ale raczej to się nie spełni ;( 
Lucy - Producentką filmów 
Ash - Lekarzem albo ortodontą.
rebellious - Chciałabym pracować gdzieś za granicą, najlepiej w dużym mieście, takim jak Miami, NY, Los Angeles czy Londyn, mogłabym pracować w biurze przy papierkach lub może jakieś restauracji lub w kawiarni, ważne, żebym miała za co przeżyć.


10. Czy według Ciebie pieniądze są najważniejsze?
Ann - Nie
Mrs. Hope - Nie są najważniejsze ale są ważne. Kto mówi inaczej jest w błędzie, gdyby nie pieniądze nie było by co jeść...a jedzenie jest bardzo ważne :)
Livy - Nie, najważniejsza jest miłość ;)
Lucy - Nie mają dla mnie najmniejszego znaczenia
Ash - To zależy. Oczywiście wiadomo, że na pierwszym miejscu trzeba stawiać zdrowie, rodzinę, ale bez pieniędzy zbyt dużo by się nie udało. Gdyby potrzebna była jakaś na prawdę ważna operacja, to trzeba skądś wziąć na nią pieniądze. Dlatego uważam, że trafne jest stwierdzenie: pieniądze szczęścia nie dają, ale na pewno pomagają.
rebellious - Oczywiście, że nie, ale w jakieś części są one dla nas ważne, bez pieniędzy po prostu nie przeżyjemy. 


11. Najładniejsze miejsce jakie w życiu odwiedziłaś/odwiedziłeś? 
Ann - Nic mi do głowy nie przychodzi :/ Ale Łeba i Hel s piękne
Mrs. Hope - Moja lodówka :)
Livy - Zamek Windsor koło Londynu <3
Lucy - Unieście
Ash - Szczerze, to nie mam pojęcia :)
rebellious - Londyn

Pytania od Julii:


1. Czy grasz na jakimś instrumencie, jak tak to na jakim?
Ann - Nie
Mrs. Hope - Nie
Livy - Tak, gram na gitarze
Lucy - Bardziej śpiewam niż gram
Ash - Nie gram
rebellious - Nie, ale bardzo chciałabym nauczyć grać się na gitarze i pianinie  


2. Dlaczego postanowiłaś/eś założyć bloga?
Ann - odp w pytaniu 4 od Natalii
Mrs. Hope - Lubie dzielic się z nimi moim zdaniem
Livy - Nie wiem jak odpowiedzieć bo w sumie ja go nie założyłam xd 
Lucy - Mogę się wtedy dzielić z ludźmi moimi przemyśleniami
Ash - Tak właściwie, to nie ja go założyłam :D
rebellious - ---

3. Masz chłopaka/dziewczynę?
Ann - Nie
Mrs. Hope - Nie
Livy - Tak
Lucy - Posiadam <3
Ash - Nie mam
rebellious - Nie

4. Skąd czerpiesz inspiracje na posty?
Ann - Jeśli chodzi o opowiadania to ze wszystkiego.
A ten blog to inna historia bo dodajemy newsy, spoilery itp a ja teorie wymyśle raz na ruski rok ale i tak jej nie dodaje z reguły xd ale zwykle przychodzą mi po najnowszych odcinkach 
Mrs. Hope - Czytam komentarze na FB i myślę sobie, że ja mam zupełnie inne zdanie i opisuje to. Albo myślę jakie ja posty chciałabym czytać niczym wielkim się nie inspiruje.
Livy - Z internetu :)
Lucy - To przychodzi przed snem
Ash -  Z mojego ukochanego serialu.
rebellious - Zazwyczaj najpierw układam sobie to wszystko w głowie, a potem sięgam do różnych stron zagranicznych i głównych kont obsady.

5. Ile masz lat?
Ann - 18 ale w sierpniu skończę 19
Mrs. Hope - 13 
Livy - 15 :)
Lucy - 19 no można już mówić, że 20
Ash - Rocznikowo 15
rebellious - W lipcu będę miała 16

6. Jakiej muzyki słuchasz?
Ann - odp w pytaniu 5 od Natalii 
Mrs. Hope - Pop, różne remixy, rock itp zazwyczaj raczej co mi w ucho wpadnie
Livy - Pop
Lucy - Rock, pop, czasem metal
Ash - Pop, rock
rebellious - tj. w pyt. 5 od Natalii

7. Bez jakiej strony internetowej nie mógł/mogłabyś się obejść, dlaczego?
Ann - Facebook i Twitter i sama nie wiem czemu...
Mrs. Hope - W sumie nie wiem, Youtube
Livy - Myślę że to będzie facebook ponieważ mogę dzielić się ze znajomymi różnymi zdjęciami oraz wiadomościami :)
Lucy - Tylko bez facebooka
Ash - Facebook, ponieważ to najlepszy sposób na kontakt ze "światem", a TT nie mam XD oraz strony z filmami i serialami i oczywiście youtube.
rebellious - Zdecydowanie jest to Twitter, jestem bardzo zżyta z tamtejszymi osobami. Teraz nie wyobrażam sobie spędzić dnia bez wejścia tam przynajmniej na chwilę. 

8. Jakie jest twoje największe marzenie?
Ann - Największe może nie ale obecne to zdać egzamin zawodowy, który piszę 13.01 oraz potem zdać egzamin na prawo jazdy
Mrs. Hope - Zostać aktorką albo poznać Lucy Hale/Iana Hardinga
Livy - Zobaczyć na żywo jakąś znaną gwiazdę z LA <3
Lucy - Zwiedzić świat a przynajmniej jego część
Ash - Nauczyć się świetnie mówić po francusku, otworzyć szpital dla niepełnosprawnych dzieci oraz miejsce wsparcia dla osób z rakiem i polecieć do Indii.
rebellious -  Pojechanie na koncert moich idoli.

9. Masz jakąś ulubioną książkę, jak tak to jaką?
Ann - Pretty Little Liars (cała seria) oraz Balladyna
Mrs. Hope - Pretty llittle liars częśc V (jak na raszie jestem na V części)
Livy - iedawno zaczęłam czytać Dzień w którym umarłam i jestem zachwycona tą książką. Lubię też czytać PLL :)
Lucy - Czytam bardzo dużo, aczkolwiek ulubionej nie mam.
Ash - Cała seria PLL, Zostań, jeśli kochasz, Jesteś cudem.
rebellious - Nie mam

10. Jak ma na imię twój przyjaciel/przyjaciółka?
Ann - Natalia
Mrs. Hope -  Wiktoria
Livy - Asia
Lucy - Nie mam jednego. Jest Paweł, Nicola, Oliwia, Ania, Magda, Paulina.
Ash - Magda
rebellious - Karolina

11. Jak nazwała/nazwałbyś swoją córkę, a jak syna?  
Ann - Jeszcze o tym nie myślę, mam czas :)
Mrs. Hope - Córkę: Aria, Ariana, Alison, Lydia albo Lajla, a syna nie wiem :)
Livy - Córkę nazwałabym Maja a syna Mateusz
Lucy - Córkę nazwałabym Maja albo Oliwia a chłopca Wiktor albo Adam
Ash - Córka- Walentyna, syn- Mateusz
rebellious - Córeczka byłaby Łucja lub Noemi, a chłopczyk Dawid lub Łukasz.

Nasze pytania:

1. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z blogowaniem i dlaczego zacząłeś/zaczęłaś pisać bloga?
2. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka? W jakich okolicznościach się poznałyście?
3. Czy jest coś co chciałabyś/chciałbyś zrobić ale brakuje ci odwagi? Co to?
4. Czy w ostatnim czasie przeczytałeś/przeczytałaś jakąś książkę? Jaką?
5. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Dlaczego tak/nie?
6. Kogo byś chciał/chciała spotkać najbardziej w świecie?
7. Czego nie możesz się doczekać w tym roku?
8. Co daje ci inspiracje do pisania postów?
9. Gdzie widzisz siebie za 5 lat?
10. Jakie masz słabości?
11. Ile masz lat?


Nominowani:

Ok jest tylko 9 nominowanych bo nie mamy pomysłu :P
Zaznaczam, że nominujemy każdego admina na danym blogu ;)

-----------------------------------------------------------------------------------

Zachęcamy również was do odpowiedzi na nasze pytania w komentarzach.

- Redakcja PLL_POLAND

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...