Australijskie promo 5x15

Hej. Mam dla was dzisiaj Australijskie promo jutrzejszego odcinka.
Są pokazane nowe sceny a dialogi praktycznie które słyszeliśmy ale tak czy siak zapraszam do obejrzenia bo jednak rzadko mamy okazje zobaczyć promo z Australii.

Spencer: Ona chce byśmy były z nią za kratami.
Alison: One nie mogę mnie ignorować.
Są następne, chyba że A najpierw zbije
SKANDAL
MORDERSTWO?
Alison: Zapomniałeś jak to jest być w celi za coś czego nie zrobiłeś?
Alison: Gdybym była A, dlaczego pozwoliłabym by to mi się przytrafiło?
Spencer(?): Ktoś jej pomaga

Morderstwo? Ktoś może zginąć?
Słyszałam że w tym sezonie (prawdopodobnie 5x25) ma zginąć jedna z Kłamczuch!
Mam nadzieje że tak się nie stanie....

A jeśli w 5x15 ktoś umrze to kogo obstawicie?

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...