Mona napisała list od Bethany?

Hej mam dla was małą teorie :)
Mam nadzieje że was zaciekawi.
W rozwinięciu znajdziecie tłumaczenie oraz przemyślenia.


Mona napisała list by wrobić Alison.
Alison nie wiedziała o żółtych koszulkach do czasu 5x13.
A kto powiedział Alison o nich?
MONA

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Co prawda pismo jest podobne.
Mona miałaby motyw...w końcu by odpłaciła się na swoim oprawcy.
Ale w sumie to też nie ma sensu ponieważ w 5x12 Mona powiedziała do Kłamczuch coś w stylu
"Wyładowałam swój cały gniew na Alison na was dziewczyny".
Coś się zmieniło? Czy chciała odkupić winny u Kłamczuch?

Tylko nie mogę zrozumieć wyjaśnień/wniosków użytkownika @rosewoodspoiler
To prawda Alison nie wiedziała o bluzkach ale sama je znalazła podczas gry na pianinie.
Wiec kiedy Mona miałaby jej o nich powiedzieć?

A wy macie jakieś swoje pomysły dla dlaczego Mona miałaby napisać ten list?
Lub własne przemyślenia do tego co napisał ten użytkownik?

~Ann

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Wydaje mi się, że ktoś z ekipy wspomniał o tym, że wszystko co pisze -A pisze ktoś z ekipy (nie aktor) więc mam nadzieję, że nikt nie sugerował się charakterem pisma.
    Miałoby to dużo sensu, na pewno więcej niż robienie z jednej z kłamczuch -A :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...