Sasha w Teen Prom Mgazine

Hej. Sasha Pieterse wzięła udział w sesji dla magazynu Teen Prom.
Oto jak wygląda okładka magazynu z Sashą...a w rozwinięciu znajdziecie 
parę zdjęć z tej sesji oraz filmik :)


min:
00:04-00:11
Sasha: Hej wszystkim, jestem Sasha Pieterse z serialu Pretty Little Liars (Słodkie Kłamstewka).
Chciałam po prostu was zaprosić na sesje okładkową magazynu Teen Prom.
Mam nadzieje że sprawi wam przyjemność oglądanie.
min:
00:23-00:41
Sasha: Więc moja rada..kiedy planujesz strój na bal maturalny to by mieć pewność że będzie ci w nim wygodnie byś mogła tańczyć całą noc. 
[Teraz nie jestem pewna jak przetłumaczyć ale Sasha mówi coś w guście by nie kierować się wyłącznie rozmiarem bo czasami może nasz rozmiar źle na nas leżeć. Mówi ze trzeb znależć coś w czym będziesz czuć się dobrze nie zależnie od stylu (i tutaj to słowo na "S" nie wiem co oznacza mi się zdaje że to może oznaczać przeciwwskazania)]. Ty lubisz ją i jest ci w niej wygodnie - to jest ważne
min:
00:52-00:57
Sasha: Dziękuję wszystkim za spędzenie czasu ze mną i moja drużyną z sesji dla Teen Prom.
Mam nadzieje że podobało się wam. Do zobaczenia później. Pa




Co sądzicie o sesji Sashy? A co jej kreacjach?
Która najbardziej przypadła wam do gustu?
O jej radach co do stroju na bal maturalny?
Zostawcie coś po sobie ;)

~Ann

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Sasha ( już prawie napisałam Alison :p) jest prześliczna a sukienki, w których robią jej zdjęcia są zapierające dech w piersiach<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? piękne sukienki na bal maturalny :3
      szkoda że Polsce nie ma takich

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...