Z życia gwiazd! #13

Hej :)
Jak wam minął dzień?
Ja w szkole nie byłam więc odpoczywałam...i właśnie wróciłam z kursu na prawko :)

Dzisiaj mam dla was kolejne nowinki z życia naszej obsady :)


W środę 12 listopada Ashley Benson pojawiła się na pokazie nowej kolekcji Davida Webba.
"The Tool Chest Collection" w Beverly Hills.



Czy mi się zdaje czy Ashley nie ma makijażu?
(lub słaby)

Więcej w rozwinięciu :)


Shay Mitchell założyła kanał na YouTube


Zapowiedź kanału na blogu o Shay - klik


Drew Van Acker czyli serialowy Jason DiLaurentis wystąpił w nowym filmie.
Zagra w filmie Camouflage jako Tim. Patrząc na zwiastun można zauważyć że 
będzie to ciężki film o specyficznej tematyce. Niestety ie znalazłam nigdzie opisu
filmu bym mogła wam go dać ale mam dla was zwiastun.



Film swoja premierę będzie miał 25 listopada 2014.
Poszlibyście na ten film? Ja raczej nie...to tylko trailer
ale już po nim mogę stwierdzić że tematyka jest dla mnie za ciężka


Keegan Allen i Sasha Pieterse odwiedzą Europe.


28 lutego i 1 marca 2015 odbędzie się konferencja
"-A jest wszędzie". Konferencja odbędzie się na południu Francji w mieście Tuluza.

Shay Mitchell rozpoczęła współprace z Piperlime

Jest również wywiad. By się z nim 
zapoznać zapraszamy na  bloga o Shay - klik

---------------------------------------------------------------------------------------

Co sądzicie o tych nowościach?
A o stylizacji Ashley?

~Ann

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...