Z życia gwiazd! #11

Mam dzisiaj dla was parę nowości związanych z naszą obsadą :)


Shay Mitchell 8 listopada wzięła udział w konferencji.
Więcej informacji i zdjęć na blogu o Shay - klik


Więcej nowości znajdziecie w rozwinięciu :)

Ashley Benson 8 listopada pojawiła się na gali "The 2014 Baby2Baby" w Culver City.
Oto jak się prezentowała :)


Tammin Sursok 7 listopada odwiedziła "Cristophe Salon" w Beverly Hills.
Tak prezentowała się przed wejściem do salonu.


a tak po wyjściu!
Tammin zmieniła kolor włosów na blond! :D



Sasha Pieterse 8 listopada pojawiła się na premierze filmu "Inherent Vice".
Sasha gra tam Japonice Fenway. 
A tak się prezentowała :)



Co sądzicie o występie Shay?
A co o kreacjach Ashley i Sashy?
Moim zdaniem Ashley dobrała świetną sukienkę!
Co do sukienki Sashy nie jestem pewna :)

A co sądzicie o nowym kolorze włosów u Tammin?
Dla mnie to szok...ale wygląda ciekawie :)
Jak myślicie Jenna też stanie się blondynką?
A może coś się jej stanie skoro aktorka postanowiła zmienić kolor włosów..
Zostawcie coś po sobie :)

~Ann

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Mi nie przypadła do gustu sukienka Ashley, za to podoba mi się ta Sashy. Widać mamy inny gust :-)

    Tammin na razie wygląda trochę inaczej i chyba wolałam ją w starej fryzurze i kolorze. Ale zobaczymy, może się przyzwyczaję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...