TOP 10 cytatów...Mony

Hej :)
Wybaczcie że nie było TOP 10 ale mam totalną sklerozę xd
Plus miałam remont w zeszłym tygodniu w pokoju...przez to też Ciekawostek nie było.
Ale dzisiaj mam dla was właśnie TOP 10 a jutro postaram się dodać Ciekawostki :)


Jestem teraz lepsza


MIEJSCE 10
wspólnie


Obcuję nigdy nie słuchać kolejnej plotki, chyba że sama ją zacznę


Nie wiem co jest bardziej żałosne - ludzie którzy plotkują czy ludzie którzy słuchają plotek?

MIEJSCE 8


Nie jesteś jedynym geniuszem w tym samochodzie

MIEJSCE 7


One myślą że to koniec. Frajerka Mona idzie do psychiatryka a te Kłamczuchy idą spać do domów 
z otwartymi oknami i niezamkniętymi drzwiami. Czy one nie wiedzą że tego chcemy?

MIEJSCE 6


Kiedy ona skończy ze mną, przyjdzie po ciebie i resztę.

MIEJSCE 5


Byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami.
Teraz jesteś tylko osobą z którą spędzałam czas.

4 MIEJSCE



Panno Ario jesteś mordercą, nie żoną Ezry

3 MIEJSCE
wspólnie


Która z was (dziewczyny) jest najlepsza w ukrywaniu prawdy
przed kimś kto jest wam bliski?


(Ona) stworzyła idealną grupę

2 MIEJSCE


Ta piękność nie potrzebuje bestii 

1 MIEJSCE


Wszystkie zginiemy. Wszystkie spłoniemy!

--------------------------------------------------------------------------------------

Przepraszam za opóźnienie ale miałam remont no i natłok nauki był.
Mam takie pytanie do was. A mianowicie skończyłam cytaty z pojedynczymi postaciami jakie chciałam wam napisać. Więc zastanawiam się czy jest jeszcze ktoś kogo chcielibyście w tym cyklu zobaczyć?

Jeśli nie ma takich osób to za tydzień może dodam TOP 10 cytatów partnerów Kłamczuch
(Ezra, Caleb, Toby i Paige).
A potem przejdę do cytatów Par (Ezria, Haleb, Spoby i Paily)

~Ann

Udostępnij:

4 komentarze

  1. fajne, zrobisz teraz o Halebie i Ezrii?

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, kocham obecny wygląd bloga *-* Jest absolutnie perfekcyjny <3 Nigdy nie widziałam równie delikatnego . Jest po prostu wspaniały, niepowtarzalny Aaaaaaaa! Zakochałam się c:

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...