Pierwszy post i nowa seria od -A

Cześć! Jestem Mrs.Hope i zostałam nową Adminką na blogu. Moją ulubioną kłamczuchą jest Aria, a całym sercem kibicuje Ezrii. Będę dodawać nową serie - Zdaniem -A. W tych postach -A będzie wyrażało się na temat postaci, czy wydarzeń. Postaram się również dodawać nowości czy spojlery na temat nowych odcinków. Jeśli jesteście ciekawi nowej serii zapraszam do rozwinięcia...
Na pierwszy odstrzał idzie Alison Dilaurentis

Patrząc na nią widzę siebie. Kochająca pogrywać z ludźmi, uwielbiającą wygraną i władzę. Kłamstwo jest dla niej jak tlen, bez którego nie mogła by żyć. Ucieka przed swoimi kłamstwami, jednak czy umie aż tak szybko biegać? Ciekaw jestem kiedy potknie się o jeden z kamieni, które jej podrzucam. Jej przyjaciółki porzuciły ją, kiedy zaledwie zadomowiła się z powrotem w domu - zabawne. 
Lojalna nie wskoczy już, wraz z nią w ogień. 
Współczująca nie zrobi wszystkiego, by poczuła się lepiej.
 Podziwiająca nie będzie już jej marionetką, która zrobi wszystko dla ideału. 
Mądra... nigdy nie była jej przyjaciółką, był to raczej wróg, z którym można było toczyć  wspaniałą grę. 

Żadna z nich nich nie jest już lalką, którą Alison może się bawić...bo to ja zabrałam jej ulubione zabawki. Jednak spokojnie ze mną gra będzie trwała wiecznie...

Trzymaj się mocno i pamiętaj ja wykorzystam chwile słabości. Uderzę z taką łatwością jaką ty to robiłaś. 


        -A. 
Postaram się by kolejne opisy były dłuższe i zawierały więcej szczegółów, jednak Ali była dla mnie ,,trudna''.

Kogo teraz opisujemy? 

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Możesz opisać Mone?

    Fajny pomysł na serię, mam nadzieję, że będziesz miała więcej ich więcej. Oprócz wielu pomysłów, życzę Ci dużo cierpliwości oraz radości z pisania na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Mam nadzieje, że uda mi się wymyśleć nowe serie, cierpliwość również się przyda :)
      Postaram się niedługo opisać Mone.

      Usuń
  2. Witaj!
    Post ciekawie się czytało, może Aria będzie następną osobą? Jestem ciekawa jak A ją opisze :)
    Czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz opisać Mone?

    Fajny pomysł na serię, mam nadzieję, że będziesz miała więcej ich więcej. Oprócz wielu pomysłów, życzę Ci dużo cierpliwości oraz radości z pisania na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria zapowiada się naprawdę mega, nie mogę się doczekać kolejnych opisów. Może mogłabys teraz opisać Hannę? Albo Paige? Myślę, że to byłoby ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...