Kanadyjskie promo i sneak peeki 5x13

Cześć co u was leci? U mnie całkiem w porządku, wczoraj byłam zawalona nauką, jednak wszystko wyszło po myśli i dziś jestem wolna! Zapraszam was na najnowsze sneak peeki i najnowsze promo 5x13!! Starałam się tłumaczyć jak najlepiej ale nie wiem jakie są tego rezultaty...

Zapraszam :)


 LINK
Hanna: Kiedy ktoś pokazuje tobie, jaki jesteś, uwierz mu. Niegrzeczne dziewczyny pozostają niegrzeczne.
 Alison: Cóż, zobaczmy jak wyglądacie. 
Aria: O mój Boże...
Caleb: Bądź ostrożna...
Alison: Nie proszę! 
Mona: I potwór się narodził...


Aria : Ciasteczka?
Ezra : Wiem, że chciałaś żeby było skromnie, ale to jest na dziś wieczór.
Aria : Czy to pierścionek wykrywający obecność Ali?
Ezra one są piękne. Dziękuję.
Ezra : A pani z butiku powiedziała, że to będzie pasować cóż...do tego. 
Aria : Ok, skoro to ma być skromne, to boję się zapytać jak wyglądają
święta u Fitzgeraldów.
Ezra : Ok, nie pytaj. To jak, ile kucyków możesz dostać?
Aria : Na serio?
Ezra : Nie...
Aria : Ezra...
Ezra : Cóż dostałem dwa kucyki, ale prosiłem tylko o jednego.

 LINK
Hanna: Coś nie tak? 
Caleb: Jakiś dzieciak na mnie nasikał, a ta mała dziewczynka nazwała mnie dupkiem.
Hanna: Jaka mała dziewczynka? 
 Caleb: Mała wersja Ali. O tam, tam ona jest. 
Mała Ali: Wyzywaj jeśli chcesz, ona cię nie słyszy. 
Hanna: Podejdźcie tutaj, wszystkie...
Hanna: Mówię to raz i chcę żeby było jasne, zadzierasz ze mną.
Mała Ali: Trzęsę się ze strachu...

Spencer: Nie możemy ufać nikomu...
(Jenna?) - Musimy to zrobić by przeżyć. 
Mona: To święta i obiecuje...
Spencer: Hanna!
Alison: Nie! 
Mona: Nie chcesz tego przegapić...

Znalazłam również wywiad, w którym Lucy opowiada o odcinku 5x13. Będzie gorąco! Zapraszam...

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...