5x13 - Spoiler Quotes

Witajcie :)
Wczoraj Marlene postanowiła podzielić się z nami niektórymi kwestiami
z świątecznego odcinka :) Jeśli jesteście ich ciekawi ... Zapraszam :)


Marlene: Dam wam kwestię z dialogów z świątecznego odcinka.
Wy powiecie mi kto je mówi. Gotowi?


I



Powstrzymuję się od świąt w tym roku, pamiętasz?

II


Będziemy. Najlepsze przyjaciółki na zawsze. Obiecuję.

III


To świąteczny cud.

IV


Jestem pewny, że dziecko nasikało na mnie i ta wredna dziewczynka nazwała mnie głupkiem.

V


Mikołaj: I wiedz, że zrobię cokolwiek co mogę by pomóc ci to dostać.

VI


Teraz powiedz mi co się stało. Prawdziwa historię.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

I waszym zdaniem kto mówił daną kwestie?
I do kogo?
To moje zdanie:

I - Spencer do dziewczyn (w sumie do Arii głównie)
II - Alison do nowych przyjaciółek...może do Cindy i Mindy
III - Emily do dziewczyn
IV - Caleb do Hanny
V - Lucas (bo to on będzie Mikołajem) do Spencer
VI - Emily...do Alison? 

Sama nie wiem ile z tego jest dobrze xd :D
No wiem że mam dobrze na pewno dwa ... yey ;)

Teraz wy napiszcie waszym zdaniem kto powie daną kwestie
i do kogo w świątecznym odcinku :)

~Ann

Udostępnij:

2 komentarze

  1. "Powstrzymuję się od świąt w tym roku, pamiętasz?" - Spencer
    "Będziemy. Najlepsze przyjaciółki na zawsze. Obiecuję." - Alison or Mona
    "To świąteczny cud." - Emily
    "Jestem pewny, że dziecko nasikało na mnie i ta wredna dziewczynka nazwała mnie głupkiem." - Caleb
    ": I wiedz, że zrobię cokolwiek co mogę by pomóc ci to dostać." - Lucas
    "Teraz powiedz mi co się stało. Prawdziwa historię." wydaje mi się, że ktoś to może wypowiedzieć do Mony

    OdpowiedzUsuń
  2. 1-Spencer
    2-Ali do swoich nowych przyjaciółek
    3-To mógł powiedzieć właściwe każdy
    4-Caleb
    5-Brzmi jak A
    6-Ktoś będzie chciał aby Alison powiedziała wszystko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...