Podwójna randka w PLL?

Hej, cześć, czołem!
Co u Was? U mnie gooorącoo! :D 
Na początku chcę Was poinformować, że do piątku nie będzie postów ode mnie, ponieważ jadę do cioci. W weekend powinny się już pojawić :) Mnie nie będzie, ale dziewczyny na pewno sobie poradzą ;)

Zapraszam do rozwinięcia i do przeczytania ciekawej notki!




Zobaczcie co napisała ostatnio na Twitterze scenarzystka Pretty Little Liars Maya Goldsmith:

"Spoby dostanie spotkanie przy kolacji. Już to kręciliśmy. Chcecie odgadnąć z kim?"

Czyli Spencer i Toby będą mieć randkę. Ostatnio na instagrama Troian dodała też zdjęcie zza kulis z serialowymi Hanną i Calebem. 


Wiele osób podejrzewa, że Hanna i Caleb oraz Spencer i Toby będą mieli podwójną randkę!
Myślicie, że to prawda? Szczerze mówiąc ja myślę, że to by było bardzo dziwne, ponieważ Hanna jest przecież z Travisem, a Alison podobno wpadnie w oko Caleb, więc nie wiem co o tym wszystkim myśleć.
Ja osobiście bardzo lubię Travisa z Hanną. Ba! Nawet wolę go niż Caleba :)

Za niedługo wszystko się wyjaśni ;)
xoxo!

Udostępnij:

0 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...