Jak oni śpiewają!

Dziś przyszedł mi do głowy pomysł na cykl notek , będzie on tytułowany : "Jak oni śpiewają". Nie wszyscy wiedzą , że duża część obsady jest uzdolniona nie tylko aktorsko ale i muzycznie i o tym właśnie będą moje notki. Będę przedstawiała artystę i jego utwory. Myślę , że cykl Wam się spodoba.:) 





Pierwszą gwiazdą , którą opiszę jest Lucy Hale czyli serialowa Aria, wybrałam ją jako pierwszą , ponieważ sporo osób wie , że aktorka śpiewa , a ja nie chcę od początku Was szokować. ;)


Utwory Lucy Hale:

"Ain't No Moutain High Enought" z 2009r.

"Extra Ordinary" z 2011r.

"Bless Myself" z 2011r.
.


"Make You Believe" z 2011r.


"Run This Town" z 2011r.


"You Sound Good To Me" z 2014r


"Lie a Little Better" z 2014r. (najnowsza)



I to wszystko na dziś , jak Wam się podoba cykl? Coś zmienić , a może dodać? Która piosenka jest waszą ulubioną? Ja uwielbiam te 2 najnowsze. :)

Udostępnij:

2 komentarze

  1. gdzieś widziałam już taką notkę, na jakimś blogu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naszym (talkaboutpll) :) Ale tu jest bardziej dokładnie. Ja tylko dałam po jednej piosence (góra dwie) na aktora.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...