Co wiemy o zimowej premierze?

Na planie trwają pracę już nad odcinkami z 5B.
A ja mam dla was parę spoilerów więc chętnych zapraszam do rozwinięcia :)

UWAGA SPOILERY Z 5B







Mam dla was zdjęcia z planu, które też same w sobie są spoilerem :)


Zacznijmy może od nazwy 
5x14 - "Through a Glass, Darkly"


Jak wiemy po 5x12 (a właściwie 5x13) będziemy mieli skok w czasie.
Ale jak duży? No z 4 lata, jak nie więcej na pewno.
Skąd to wiem?
Spójrzcie na poniższe zdjęcie.

Nasz kochany Toby będzie Oficerem Cavanaugh!

A jak wiemy uczenie się na policjanta trochę trwa.
Jak pisałam wyżej na pewno z 4 lata. 


Na planie 5x14 pojawiła się również Leona - mama Mony
czy to może oznaczać że nasza Mona jednak nie zginęła w 5x12?


W 5x14 możliwe że będzie scena w domu Mony.



To zdjęcie raczej nie z planu PLL ale był przy nim spoiler wiec postanowiłam je dodać


W zimowej premierze poznamy geja z Rosewood

Kolejny spoiler :
W 5x14 Kłamczuchy wezmą udział w pogrzebie Melissy!
SZOK! Jak myślicie to prawda?

W 5x22 Kłamczuchy ukończą szkołę.
Pytanie jaką.
Przecież między 5A a 5B ma być skok w czasie.
wiec może tutaj mowa o studiach?

A teraz parę zdjęć z planu











Co sądzicie o spoilerach?
Coś was zaciekawiło? Zaskoczyło?
Mnie na pewno pogrzeb Mel, to ze Mona może żyć 
Pytanie wtedy czyj pogrzeb zobaczymy w 5x12?
Oraz to zakończenie w 5x22.

Zostawcie po sobie ślad :)

~Ann




Udostępnij:

6 komentarze

  1. Ta co nie umie znajdować informacji!
    Świetny post!
    Zastanawia mnie kto zginie, ciągle myślę tylko o tym! Agh!
    PLL mnie kiedyś zabiję, kto przejmie mojego bloga? :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :]
    I skok w czasie ooo to może być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie sa zdjecia z planu a to ze bedzie jakis skok w czasie między 5a a 5b to tylko twoje domysly. Taka rada :dodawaj tylko sprawdzone informacje bo jak narazie twoje notki sa śmieszne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są, na twiterze były oznaczone jako BTS czyli Behinde The Scenes,
      a co do przerwy to nie są moje domysły bo sama Marlene King mówiła ze będzie skok w czasie - nie tylko ja pisałam ze będzie skok w czasie, pisano o tym na askach o PLL, fanpachach na FB i chyba też na którymś z blogów o PLL o tym czytałam niedawno

      Usuń
  4. Pierwsze słyszę (a dokładnie widzę :D), że Mona ma umrzeć. Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie.
    Nawet jeśli umrze to w sumie jej mama i tak może być pokazana.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...