Post informacyjny o 'Przerwie w PLL'

Hej! Zapraszam do udzielania siÄ™ pod postem!

Jak zapewne wiecie, prowadzÄ™ seriÄ™ 'Przerwa w PLL'. Na poczÄ…tku posty te cieszyÅ‚y siÄ™ niemaÅ‚Ä… iloÅ›ciÄ… komentarzy i wyÅ›wietleÅ„, jednak ostatnio aktywność siÄ™ pogorszyÅ‚a. 


I tu mam do was pytanie: Chcecie, aby seria nadal trwaÅ‚a, zostaÅ‚a przerwana czy aby w postach nie byÅ‚o pytaÅ„, tylko, przykÅ‚adowo, mem dnia, zdjÄ™cie dnia lub coÅ› w tym stylu? 

Przepraszam, jeśli piszę trochę chaotycznie, ale nie mam zbyt dużo czasu. Dziękuję za każdy komentarz pod PwPLL i za każde wyświetlenie, ale jeśli prawie nikt nie będzie tam odpowiadał to dla mnie nie ma to żadnego sensu. Proszę o udzielanie się was w tej sprawie. Miłej majówki! xx

Udostępnij:

10 komentarze

  1. No jasne że chce kontynuacji ;) seria jest super , a po prostu ostatnie pytania były trochę nudne jak dla mnie i nie było co pisać
    Ale zapwniam że będę komentować każdy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy02 maja, 2016

    Nie przestawaj, proszÄ™ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przerywaj ale nowa seria tez sie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przerywaj :D Ale fajnie by było, gdyby tych pytać było troche więcej, np 3 czy coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przestawaj, fajna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy03 maja, 2016

    Dla mnie seria jest super. Czasami głupio mi tak pisać pod postem jeśli czytam go po dwóch czy iluśtam dniach od publikacji, więc wtedy nie piszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli post ma kilka dni to i tak pisz, ja zwykle odpowiadam na pytania pod koniec tygodnia, czyli w prawie tygodniowym odstępie od poniedziałkowego pytania :D

      Usuń
  8. A ja uważam, że mogłabyś w tej serii dodawać i pytania, i jakieś memy czy coś :D O ile by Ci się oczywiście chciało xd Ale ogólnie pomysł na serię bardzo fajny :* Podoba mi się mega :*

    Livi :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...