Shay Mitchell dla BuzzFeed

Ostatnio Shay wzięła udział w zabawie noszącą nazwę "Wheel Of Dares" i sesji zdjęciowej. Zapraszam do rozwinięcia. 
Zacznijmy od sesij zdjęciowej. Moim zdaniem Shay wyszła naprawdę świetnie, ale jednak byłoby lepiej gdyby się uśmiechnęła, ponieważ jej mina jest po prostu dziwna. 

A teraz czas na grę "Wheel Of Dares" 


1. Pokaż nam swoją historię wyszukiwania
Ostatnie co wyszukałam w sieci, cóż to trochę żenujące, ale jest to Japońska małpeczka laleczka (monkey baby doll).
Mojemu kuzynowi urodził się piękny chłopiec, który przypomina mi małą małpeczkę.

2. Wrób swoją mamę
Ja w pewnym sensie zapisałam cię, być poszła ze mną do programu, w następnym tygodniu.
 Emm...pewnie. 
Zniszczyłaś to! To jest Prank, miałaś nazwać mnie dziwką, tak jak zawsze, nie jesteś sobą. Okej, kocham Cię.
Ja ciebie też. 

3.  Wyślij snapa z literówką
To jest coś co robię każdego dnia, więc...

4. Kim była ostatnia sławna osoba, z którą pisałaś?
Keegan i JLo to było tego poranka. "Nie możemy iść na lunch, przepraszam. Spróbujmy w następnym tygodniu"

5. Zamiana twarzy z Leo
Czy on tutaj jest?
 Zamiana twarzy, z moim najlepszym przyjacielem.

6. Oprah
Następnie czego nie widać już na filmiku Shay musiała napisać Twetta o królowej.
Pomyśli, że oszalałam!

Dzisiejszy post powstał we współpracy z Ann, dziękuje :') 

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Haha fajny ten program :D A ja uważam, że sesja wyszła naprawdę świetnie, może jakby Shay się uśmiechnęła to byłoby lepiej troszkę, ale i bez tego jest naprawdę fajnie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...