Lucy Hale na Young Hollywood Party



Hej! Lucy Hale ostatnio pojawiła się na imprezie organizowanej przez Nylon Magazine & BCBGeneration. Jeśli jesteście ciekawi, jak się prezentowała, to zapraszam!

Wydarzenie miało miejsce 12 maja. Panna Hale ubrała koronkową, białą sukienkę z różowym kwiatem. Kreacja miała głęboki dekolt w kształcie litery V. Z tyłu również miała wycięcie. Jej długość jest typowa, trochę ponad kolano, w niektórych miejscach była lekko prześwitująca. Włosy miała upięte luźno, z warkoczem z boku i ozdobami. Jej buty to srebrne szpilki. Jak można zauważyć na zdjęciach, wcześniej trzymała w rękach czarną, skórzaną kurtkę. A oto zdjęcia!














Ikonki i tła na tt:









Jak wam się podoba? Ja na początku nie byłam przekonana, ale im dłużej patrzę na te zdjęcia, tym bardziej ta stylizacja mnie oczarowuje!

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Jak dla mnie sukienka wisi trochę jak worek i jest zwyczajnie niemrawa, ale Lucy jak zawsze urokliwa :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wygląda ekstra *u* No może ten kwiatek tak troszkę nie do końca, ale tak to super jest <3

    Livi :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...