3 miesiące na blogu!


Hej! Wczoraj minęły dokładnie 3 miesiące, odkąd należę do załogi PLLPoland. Zapraszam do przeczytania posta podsumowującego specjalnie przygotowanego na tą okazję!


Małe podsumowanie:



Na blogu znajduje się 56 postów z tagiem 'Maddie', z czego 55 jest moich, a 1 Nox!


Zaczęłam trzy serie:

Przerwa w PLL,


Relacje w PLL


i Cracki z PLL!


Przetłumaczyłam jedną obszerną teorię!


Pod moimi postami na chwilę obecną znajduje się aż... 361 komentarzy!


Mój post raz został udostępniony...


...a każdy miły czytelnik sprawił, że się uśmiechnęłam :)


Choć jestem osobą z najkrótszym stażem na blogu (i prawdopodobnie z najmniejszą ilością zwolenników :p), to bardzo polubiłam tutaj pisać. A ponieważ zależy mi na waszych szczerych opiniach na temat mojej pracy, mam do was dwa pytania: Czy lubicie moje posty? Styl, serie i ich typy? Jeśli macie jakieś sugestie, co mogłabym zmienić/poprawić, to mi je napiszcie.


Dziękuję wam za te trzy miesiące! Miłego piątku! Maddie xx

Udostępnij:

6 komentarze

  1. Gratulacje ^^ Obyś została z nami jak najdłużej :D Zapamiętam Cię na pewno za sprawą przeróbek internetowych, które dodajesz. Zawsze poprawiają mi humor.
    Swoją drogą Twój post uświadomił mi, że ja sama niedawno obchodziłam swoją rocznicę blogowania na PLL Poland (1 maja)... Na śmierć zapomniałam szczerze mówiąc XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡ Wiedziałam, że większość osób kojarzy mnie głównie z przeróbkami, haha, to świetnie, że poprawiają Ci humor No cóż, jak robi się coś krótko, to zapamiętuje się takie daty, później to nie ma aż tak dużego znaczenia :D

      Usuń
  2. Na prawdę lubie twoje serie i wypowiedzi o nich (czy czym kolwiek innym :D) bądź jak najdłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13 maja, 2016

    Jaki twój post był udostępniony? Bo chętnie do niego wrócę bo nw który to a na pewno czytałam bo każdy czytam ��

    I mam nadzieję że jeszcze zostaniesz z nami :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był to taki w sumie nieistotny post, bo to ten z koszulkami Keegana: http://pll-poland.blogspot.com/2016/02/keegan-allen-stworzy-koszulke-ze-swoim.html?m=1 :D Cieszę się, że mnie polubiłaś/eś! ♡

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...