Zacznijmy przygodę z PLL od samego początku! (ankieta)

Jakiś czas temu zaczęłam oglądać PLL od samego początku i spytałam się na asku, czy chcielibyście razem ze mną przeżywać serial od początku...

Na asku kilkoro z was podrzuciło mi pomysły dotyczące tego, jak wspólnie możemy zacząć naszą przygodę z PLL od samego początku. Zanim przedstawię wam wszystko dokładnie, zachęcam do wybierania swojego ulubieńca nie tylko w komentarzach, ale także w ankiecie po prawej stronie bloga! Jest to ważne, gdyż wtedy bardzo pomożecie mi w wyborze nowej serii :)


#1 - Wskazówki na osoby, które okazały się tymi ''złymi''. Prościej mówiąc, przypatrujemy się postaciom, które były w coś zamieszane i wypisujemy ich dziwne zachowania, które mogły naprowadzić nas na rozwiązanie różnych zagadek. Na przykład tego, kto jest ''A''.

#2 - Powrót do ''Co by było gdyby''. Czyli typowe gdybanie, które znacie doskonale, bo już kiedyś je prowadziłam. Byłoby ono jednak o tyle inne, że pojawiałoby się po każdym odcinku i dotyczyło sytuacji, które zdarzyły się w tym konkretnym epizodzie.
Pomysł od czytelnika: Co by było gdyby Aria nie spotkała się z Ezrą? (1x01)

#3 - Ponownie ''Co by było gdyby'', ale w nieco innej formie. Mianowicie: co by się stało, gdyby na miejscu jednej postaci z serialu pojawiła się inna. Nadążacie? Już podaję przykład, bo wtedy łatwiej będzie wszystko zrozumieć.
Co by było gdyby w barze zamiast Arii znalazła się Spencer i to ona poznałaby tam Ezrę? Mówiąc prościej: po każdym odcinku wybieramy scenę i na miejsce jednego z bohaterów wstawiamy innego, a potem zaczyna się typowe gdybanie.

#4 - Podsumowania, czyli chyba nic nie muszę wyjaśniać. Byłyby one w takiej samej formie, w jakiej są obecnie. Dla przypomnienia, przykładowy post z tej serii - klik


Która wersja podoba wam się najbardziej? Po raz kolejny odsyłam was do ankiety i pozostawienia tam swojej opinii! Jeśli macie jeszcze jakieś nowe pomysły, wybierzcie opcję ''Coś innego'' i napiszcie o nich w komentarzu! :)

Udostępnij:

11 komentarze

  1. Rób i 2, i 3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też chciałam to zaproponować. XDD
      Można to wsadzić do jednego posta i byłoby fajnie. I z tego co pamiętam to zawsze w ,,Co by było gdyby...'' pojawiało się jedno pytanie, a według mnie mogłyby być po trzy pytania z pomysłu 2 i 3 i każdy odpowiadałby na to co chce. Według mnie tak byłoby najlepiej, bo czytelnicy mieliby wybór.

      Usuń
  2. Te wskazówki są świetnym pomysłem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z oglądaniem PLL pd początku. Hestem za wskazówkami i seriamii "Co by było gdyby?"

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko ja uważam że to średni pomysł? Pomijając fakt że to byłoby nudne bo tysiąc razy były poruszane różne tematy, sytuacji z pierwszych sezonów. Myśle że po pewbym czasie zaczęło by się to powtarzać bo zwyczajnie było bardzo dużo postów dotyczących początku serualu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wskazówki i podsumowania odcinków

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście marzę o 4 bo uwielbiam czytać podsumowania a sama zaczęłam oglądać PLL od początku. Nie ma też na żadnym blogu podsumowań pierwszych odcinków tylko skupione jest na późniejszych odcinkach
    Dobra, wypisAłam się XD

    OdpowiedzUsuń
  7. 1-wskazówki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...