Cracki z PLL #2


Hej! Witam was już w drugim poście z naszej serii z crackami!



#1



Nawet nie wiem, co tu napisać. Sceny z Em i Sarą, RC i A jako ship, Ali i Lorenzo - czysty geniusz. I do tego scena z Arią proszącą Emily o pójście razem na prom - fani shippują chyba każdą żeńską bohaterką z Em, byleby nie z Sarą :P Wszystko mi się tutaj podoba, co chwilę wybuchałam śmiechem, jestem na tak :D

#2


Spencer widząca siebie i dziewczyny w obcych osobach, wiecznie zawiedziona Emily i kłamanie przed sądem - krótko mówiąc, typowe PLL.

#3



Kocham hipokryzję Arii :D Emily powiedziała Spencer to, co chyba każda postać w PLL chociaż raz pomyślała. Ezra potworem? Ciekawe... Piosenka o Ali jako czarownicy przypomniała mi o tym, jak nie lubię oryginału tego utworu 😂 Caleb jako Pocahontas - istne dzieło sztuki. A reakcja na zerwanie Haleba - idealnie odwzorowała moje uczucia podczas tej sceny.

To wszystkie cracki na dziś! Co najbardziej was rozśmieszyło? 

Udostępnij:

2 komentarze

  1. O boże ,hahahaha :D Najlepszy moment z Tobym i Spencer, ,,Mam nadzieję, że Marlene mnie nie spali'' Dużo bym jeszcze mogła wymieniać. Ja też co chwila wybuchałam śmiechem ogólnie uwielbiam tą serię <3 Co do pytania z aska(odpowiadam tutaj, bo nie mam konta na asku) chciałabym serie tego typu, z życia gwiazd, a przede wszystkim dużo teorii:) - Alison

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że seria ci się podoba <3 Na pewno wezmę twoje sugestie pod uwagę podczas pisania kolejnych postów! xx

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...