Oceny stylizacji z FreeformUpfronts!

Zapraszam na obejrzenie zdjęć aktorek z FreeformUpfronts i przeczytanie naszych opinii dot. ich stylizacji! :)





ASHLEY BENSON
Nox: Nie wiem co kierowało Ashley, kiedy wybierała tę stylizację. Nie podoba mi się tu absolutnie nic. Mam wrażenie, że outfit ją pogrubia, a twarz Benzo wydaje się dziwnie za jasna. Wisienką na torcie jest fryzura. Całość wygląda tak, jakby Ash szykowała się na ostatnią chwilę i w pośpiechu zapomniała o uczesaniu włosów ;) 4/10
Ann: Sama ta stylizacja nie jest taka zła, jednak nie jest ona dla Ashley. Kiedy na nią patrzę to na pierwszy rzut oka rzuca mi się spódnica. Spódnica, która definitywnie jest zaobcisła. Co do fryzury jakoś nie mam większych zastrzeżeń, wiadomo mogłaby być lepsza ale taki mały nie ład też ujdzie. Natomiast makijaż jest bez zastrzeżeń. Jest delikatny i to działa na plus Ash. 3/10
Mrs. Hope: Klasycznie, jednak na tle reszty Ash wyróżnia się dzięki czerwonej, ołówkowej spódnicy -zdecydowanie na plus. 7/10
Średnia: 4,7



LUCY HALE
Nox: Byłoby praktycznie idealnie, gdyby nie fryzura, ale o tym później. Prosty, czarny komplet, który mimo wszystko dalej przyciąga uwagę. Lucy doskonale wie, że w prostocie siła. Żałuję jedynie, że Hale nie pociągnęła tematu minimalizmu do samego końca. Gdyby wyprostowała włosy i puściła je luźno, wyglądałoby to o niebo lepiej. 7/10
Ann: Jestem zachwycona! Podoba mi się to że Lucy postawiła na minimalizm. Dzięki tej stylizacji Lucy udowodniła, że wcale nie jest potrzebna sukienka czy też spódnica by świetnie wyglądać. Co do fryzury dopiero po chwili skumałam, że Lucy nie jest już blondynka ale nie mam jakiś zastrzeżeń.Tak  jak cała stylizacja nie jest przesadzona, co jest dobre. 10/10
Mrs. Hope: Jestem zakochana -wprost nie mogę oderwać oczu! 9/10
Średnia: 8,7



SASHA PIETERSE
Nox: Kiedy zobaczyłam Sashę na filmikach ''na żywo'' byłam bardzo zadowolona. Z czasem zaczęłam przyglądać się tej stylizacji nieco dokładniej i wciąż uważam, że nie jest najgorsza, ale kompletnie niedobrana do figury aktorki. Wolałabym, gdyby bluzka była mniej prześwitująca, a spódnica nieco dłuższa. Pozbyłabym się też tego paska (?). Plus za fryzurę i makijaż. 6/10
Ann: Sama nie wiem co mam myśleć. Stylizacja jest świetna ale ma swoje wady. Muszę zgodzić się z Nox w kwestii bluzki. Co do fryzury to podoba mi się to że są to takie bardziej delikatne loki. Zastanawia mnie również czy Sasha ma makijaż na sobie, podejrzewam, że jeśli tak to jest on delikatny co jest dobre. 5/10
Mrs. Hope: Trudno mi cokolwiek powiedzieć. 6/10 
Średnia: 5,7



SHAY MITCHELL
Nox: Bardzo liczyłam na to, że Shay po raz kolejny pobije wszystkich stylizacją i nie pomyliłam się! Mitchell wygląda oryginalnie, a jej komplet nie jest nudny i zdecydowanie przyciąga uwagę. Podoba mi się też to, że wszystko zostało utrzymane w modnej bieli. Duży plus za genialny makijaż i prostą fryzurę, która dobrze komponuje się z całością. 9/10
Ann: Stylizacja Shay podoba mi się ale jak to ja zawsze mam jakieś ale. Pierwszą rzeczą jest rozcięcie w spódnicy, jakoś mi to nie współgra wraz z marynarka. Drugą rzeczą jest naszyjnik. Podczas gdy to rozciecie jeszcze jest dla mnie ok to tego naszyjnika nie mogę znieść. Działa na dużą nie korzyść stylizacji. Co do fryzury nie mam zastrzeżeń. 8/10
Mrs. Hope: 7/10 -nic dodać, nic ująć.
Średnia: 8,0



TROIAN BELLISARIO
Nox: Na pierwszy rzut oka stylizacja może wydawać się lekko przesadzona. Kompletnie nie podobają mi się spodnie, które założyła na siebie Troian, jednak uważam, że cała reszta jest świetna. Top jest genialny, a makijaż i fryzura dobrze dopełniają całą stylizację. Wydaje mi się, że gdyby T rozpuściła włosy, wyglądałoby to za ciężko. 7/10
Ann: Nie wiem co mam myśleć. Troian ma świetną figurę a tak naprawdę ubrała jakieś workowate spodnie. Fryzura również nie jest najlepsza. Jedynym plusem całej tej stylizacji jest jej delikatny makijaż. 4/10
Mrs. Hope: Dla mnie kombinezon jest niezły, jednak nie leży dobrze na aktorce, którą pozbawił kształtów. 4/10
Średnia: 5,0


RANKING:
1. Lucy Hale
2. Shay Mitchell
3. Sasha Pieterse
4. Troian Bellisario
5. Ashley Benson


Koniecznie napiszcie jak podobają wam się stylizacje dziewczyn! Gust której z nas jest najbardziej podobny do waszego? Podzielcie się w komentarzu waszymi rankingami! :)

Udostępnij:

12 komentarze

  1. mi osobiście podoba się stylizacja Lucy i Ash

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie najlepiej wyglądała Sasha, a najgorzej Ash. Shay wyglądała ładnie. Ale zawsze mam wrażenie jakby ona była z innego świata, wszystkie klasycznie, a ona odwalona i pół ciała odsłonięte

    OdpowiedzUsuń
  3. Shay jak Zawsze robi z siebie seksowną łaskę , a lepiej wyglada w dziewczęcych rzeczach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie mialam juz to pisac , ona zawsze musi robic sie na seksowna , do tego te ulizane wlosy Lucy i Troian straszne ...

      Usuń
    2. Ulizane włosy zawsze są złe 0_0

      Usuń
  4. Moim zdaniem Sasha Pieterse wygląda trochę grubo w tej kreacji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Może mam coś z gustem ale bardzo rzadko podoba mi się wygląd dziewczyn na galach i tak dalej ,-,

    OdpowiedzUsuń
  6. Subiektywne te wasze oceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tobie sie cos podoba ?

      Usuń
    2. Ocena ma to do siebie, że jest subiektywna, więc...? :p

      Usuń
    3. Zwykle pytanie , jaki jest twój pogląd na te stroje ?

      Usuń
  7. Jak to czytałam to aż nie mogłam uwierzyć, że tak bardzo nie podobala wam się Ashley XD według mnie wyglądała tutaj najlepiej, czerwona spódnica jest bardzo ładna, dobrze wygląda z czarnym topem i taką fryzurą. Lucy i Troian ubrały się dość podobnie, stylizacja Sashy jest trochę niedobrana do jej sylwetki, gdyby nie ten okropny pasek byłoby lepiej. Shay zostawiłam na koniec - jest moją ulubioną z dziewczyn, ale tutaj nie mogę zrozumieć jak mogła się tak ubrać - kompletnie nie rozumiem tego outfitu i tego naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...