Podsumowanie wszystkich serii +mój rok na PLLPoland!

Nie sądziłam, że jestem tu z wami już rok! Z tej okazji zapraszam na podsumowanie wszystkich serii jakie kiedykolwiek prowadziłam na blogu. Może chcecie, żeby któraś z nich powróciła? ;)

Na wstępie chcę jeszcze zaznaczyć, że jest to post jednorazowy, bo nie mam zamiaru więcej pisać o sobie. Chciałam po prostu przypomnieć wam jak to wszystko się zaczęło, jakie serie mieliście okazję czytać rok temu i co się przez ten czas zmieniło. Moim skromnym zdaniem będzie to fajna wersja mojego przeglądu bloga :)



09.04.15
Przybywam na bloga i pierwszym postem, jaki dodaję, jest 30 week challenge! Seria ta trwała dokładnie do 17.08.15 i została wykonana w połowie, gdyż pojawiło się zaledwie 15 postów.


11.04.15
Kolejna seria, którą wprowadzam, to TOP 10Na początku przedstawiłam wam najstraszniejsze momenty z każdego sezonu, a później zabrałam się za te wzruszające i uzupełniłam je do sezonu 3, po czym przekazałam innej admince.


13.04.15
Oceny Stylizacji są trzecią rozpoczętą przeze mnie serią. Zaczęłam oceniać outfity dziewczyn od 1x01 i prowadziłam je do 1x05. Później zabrałam się za sezon 5 i dodałam oceny z 1, 2, 3 i 4 odcinka. 03.02.16 razem z innymi adminkami zdecydowałyśmy, że chcemy zacząć oceniać razem i robić to ponownie, od początku sezonu 5. Póki co dodałyśmy jeden taki post.


23.04.15
Tego dnia rozpoczęłam dodawanie postów, w których sprawdzałam Co by było gdyby ;) Utworzyłam 4 tego typu notki i ponownie przekazałam serię innej admince.


24.04.15
Luźny piątek był serią, którą pisało mi się naprawdę przyjemnie. Do 21.08.15 posty te były wyłącznie wskazówkami, krótkimi teoriami, czy czymkolwiek innym, co udało mi się wtedy znaleźć. 11.09.15 seria zmieniła formułę i trwała w niej do 27.11.15, kiedy po dodaniu 21 notek nastąpił jej oficjalny koniec.


03.06.15
Po ponad miesiącu pisania poprzednich serii wypuściłam kolejną, a mianowicie PodsumowaniaPosty tego typu na początku przybierały formę wypunktowań, jednak zmieniło się to 06.02.16, kiedy stały się one już prawdziwymi podsumowaniami i w takiej formie pozostały do dzisiaj.


25.06.15
Coraz bliżej wakacji i startujemy z Kącikiem porAdWszystkie posty (a więc aż do ujawnienia ''A'') pojawiły się zgodnie z planem i seria zakończyła się 11.01.16 z 7 notkami na koncie.


02.08.15
Parę dni wcześniej wpadłam na pomysł napisania postu, który podsumowałby całą naszą wiedzę o ''A'' i Red Coat. Wyszedł on jednak tak długi, że rozłożyłam go na 3 części i naszą Analizę maratonu zakończyłam przed 6x10, czyli 07.08.15.


18.08.15
Kilka ciekawostek obciążających to post, który miał być jednorazowy, jednak spodobał się wam on na tyle, że zrobiłam z niego krótką serię. Dodałam dokładnie 5 postów i zakończyłam ją 09.09.15.


31.08.15
Rozpoczynam serię PLL w aplikacjach i dodaję dokładnie 9 postów, po czym 14.03.16 oficjalnie kończę ową serię.


19.09.15
Po zrezygnowaniu z TOP 10 postanowiłam rozpocząć TOP 5, ale... filmików. Seria ta ma do tej pory 6 postów i będzie kontynuowana.


17.10.15
Podsumowywanie ankiet zaczęłam w październiku i kontynuuje je po dzień dzisiejszy. Póki co pojawiło się 6 takich postów i wiem, że powinno być ich więcej, ale screeny starych ankiet zniknęły mi razem z zepsuciem się mojego laptopa i niestety, ale ich nie odnalazłam.


25.10.15
Tuż przed Halloween wpadłam na pomysł Tygodnia StrachuSeria ta miała trwać dokładnie przez 7 dni, jednak skończyło się na zaledwie 5 notkach. 31.10.15 oficjalnie ją zakończyłam.


28.11.15
Tego dnia rozpoczęłam serię, która już po paru dniach okazała się totalnym niewypałem. Źle zorganizowana, nierozplanowana w czasie... Dosłownie, katastrofa. Dzień z zaczęłam pisać od Ashley Benson/Hanny Marin i dodałam dokładnie 4 posty, po czym tego samego dnia słuch po serii zaginął. Czy do niej wrócę? Bardzo możliwe, ale wtedy zacznę wszystko od nowa.


12.12.15
Święta z Nox, czyli seria, którą dla odmiany wspominam bardzo przyjemnie. Do 27.12.15 napisałam dla was dokładnie 7 tego typu postów. Mam nadzieję, że w przyszłe święta również będę miała okazję stworzyć coś podobnego :)


23.12.15
Dzień przed świętami rozpoczynam serię, którą ''prowadziłam'' razem z innymi adminkami. Nasze seriale były typowo o nas, gdyż najzwyczajniej opowiedziałyśmy wam tam o naszych ulubionych produkcjach.
Swoją drogą, chcielibyście aktualizację?


29.12.15
20 week challenge i oficjalnie mamy kolejny niewypał! Serię rozpoczęłam chcąc zamazać złe wrażenie po 30 week challenge, jednak nie zrehabilitowałam się, a wręcz przeciwnie, bo zaliczyłam jeszcze większą klęskę. Mi te posty pisało się nieprzyjemnie, a wam jeszcze mniej chętnie się je czytało. Takim sposobem po zaledwie 3 notkach 12.01.16 seria się zakończyła.



31.01.16
Żegnamy się z Luźnym piątkiem i oficjalnie witamy Top Tygodnia. Póki co dodałam 4 posty z tej serii i tak, będę ją kontynuować.


05.02.16
Kiss, marry, kill jest ostatnią rozpoczętą przeze mnie serią. Do tej pory pojawiły się 3 posty, jednak możecie spodziewać się kontynuacji.


*23.01.16*
Pod koniec stycznia można powiedzieć, że aktualizowałam pomysł o stworzeniu serii o tytule W świecie książek. Pierwsza myśl o postach tego typu pojawiła się bowiem 24.05. Do tej pory nie dodałam żadnej notki, jednak zapewniam was, ze takowa się pojawi. Będzie to pewnie gdzieś bliżej wakacji, może na przełomie maja i czerwca :)



Jeśli przeczytaliście wszystko do końca, to tylko mogę wam pogratulować ;) Jak widzicie, przez ten cały rok zaczęłam naprawdę sporo serii, dokładnie 19 + jedna planowana, a więc 20! Natomiast wszystkich postów napisałam łącznie aż 189! Wychodzi więc na to, że średnio dodawałam jakąś notkę co 2 dni! Jest to naprawdę masa postów i szczerze mówiąc nie wiem, skąd wzięłam wszystkie te pomysły ;)
Jeśli macie ochotę, napiszcie mi co sądzicie o mnie jako admince, moich postach i seriach, które wprowadziłam! Może chcecie powrotu którejś z nich? Albo aktualizacji np. Naszych seriali? Każda opinia jest mile widziana! Nawet krytyka, ale pamiętajcie, żeby była konstruktywna! :)

Na koniec krótkie podziękowania. Dziękuję za wszystkie wyświetlenie moich notek, każdy komentarz i opinie, jakie po sobie pozostawiliście. Cieszę się, że jestem z wami już okrągły rok i mam nadzieję, że za następne 12 miesięcy będę miała okazję, żeby znowu napisać do was coś takiego :)
Pozdrawiam cieplutko, Nox

Tags:

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Bardzo się ciesze, że jesteś na tym blogu już rok, gratulację. Bardzo tęsknię za luźnym piątkiem, miło wspominam tą serię. Powodzenia w dalszym blogowaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś jedną z lepszych osób tutaj!☺ jesteś świetna w tym co robisz i nie przestawiaj! Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...