Troian Bellisario w sezonie 7.....


Jeśli chcecie wiedzieć o co chodzi.....zapraszam do rozwinięcia.


A więc nasza Troian w sezonie 7 nie tylko zagra (jak zawszę) 
Spencer ale i spróbuje swoich sił jako reżyserka! 

Tak dobrze czytacie. Troian zaraz po Chadzie Lowe jest drugą osobą, która ma ten zaszczyt wyreżyserować PLL.

Aktorka 7 kwietnia zdradziła portalowi Alloy Entertainment o swoim małym (albo dużym) sukcesie.

"Ostatnio dowiedziałam się że wyreżyseruje odcinek PLL w sezonie 7"

Jest to dla niej wielka szansa. Jest zarazem podekscytowana jak i przerażona.

"Jestem bardzo podekscytowana"

"Jestem przerażona dziewczynami, powiedziałam im by były dla mnie miłe"
(jest to oczywiście żart aktorki)

"Jednak myślę, że wszyscy będą dobrze się zachowywać i będą wspaniali.
Jestem bardzo szczęśliwa z powodu okazji pracy z tak utalentowanymi aktorami. 
To będzie wybuchowe."


Co o tym sądzicie? Jak waszym zdaniem Troian poradzi sobie z tym wyzwaniem?
Ja jestem wprost pewna, że wyjdzie jej to genialnie :D

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Mam nadzieję ,ze będzie scena łóżkowa Haleba :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! To wspaniała okazja dla Troian. Na pewno świetnie sobie poradzi, w końcu reżyserowanie ma we krwi.. Z resztą dorastała na planach takich hitów.. Pewnie sporo się nauczyła. Bardzo się ciesze ,że Marlene dała jej taką szanse :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...