Shay Mitchell wie kto zabił....

SPOILERS! 
Czy Shay Mitchell wie kto zabił -A? Jak będzie wyglądać życie miłosne Emily, w 6b? Zapraszam do rozwinięcia! 
Kto zabił -A? 
Shay: Czy wiem kto zabił Charlotte? Nie. Mam kilka pomysłów, ale wiesz zawsze byłam zła w tych sprawach. Chciałam rozwiązać kim jest -A i za każdym razem kiedy kogoś podejrzewałam, myliłam się, a scenarzyści zawsze robią nas w konia. Miałam kilka rozmów z Marlene i myślę, że dowiemy się tego pod koniec sezonu. 

Jak będzie wyglądać życie miłosne Emily? 
Shay: Emily przejdzie wiele, nawet nie wiem czy będzie miała wystarczająco czasu. Zobaczymy. Myślę, że zostawia otwarte drzwi. Więc tak musicie to zobaczyć. Wszystkie dziewczyny wracają po pięciu latach i tak myślę, że Emily przeżyła wiele. Powraca z naprawdę wielkim sekretem, więc...mam nadzieje, że będzie mogła odetchnąć po zakończeniu sezonu, jednak teraz nie jest to możliwe. 

Tłumaczenia są niedosłowne, nie przetłumaczyłam wszystkiego. 

Udostępnij:

2 komentarze

  1. Shay nie wie kto zabił...
    co za chamski chwyt. to już nie pierwszy raz. chyba przestanę czytać twoje posty, bo i tak tytuł nigdy nie mówi prawdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Denerwują mnie nietrafione tytuły. Plus tłumaczenie o 'otwartych drzwiach' bardzo niepasujące:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...