6x13 - NAPISY PL

W rozwinięciu link do odcinka 6x13 z napisami :)


Udostępnij:

4 komentarze

  1. Spaleb najlepsza para <3 Hanna ma narzeczonego i niech z nim zostanie

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi wlasnie jest smutno, Caleb i Hanna byli moja ulubiona para w serialu... Ale widze ze Spencer naprawde ciagnie do Caleba, a jego do niej... Ciesze sie nawet troche ze tak to w tym serialu zrobili (tylko czemu mojej ulubionej parze?). Zawsze wkurzalo mnie ze maja tych samych chlopakow, (choc wiekszosc par lubie) poprostu chodzi mi o to ze to bylo malo realistytyczne... bardzo malo dramatow miedzy nimi bylo jesli chodzi o chlopakow... a w rzeczywistosci jest tego duzo... Dlatego dla mnie spk ze takie cos wymyslili... TYLKO CZEMU MOJEJ ULUBIONEJ PARZE? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy tylko ja mam wrazenie ze Hanna chodzila w szlafroku caly odcinek? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...