Podsumowanie 6x13

Hej! Zapraszam Was na podsumowanie odcinka, który zdecydowanie wywołał wiele kontrowersji! Jesteście ciekawi jakie ja mam zdanie na ten temat? ;)



1) Postać odcinka
Emily! Podobało mi się, jak dziewczyna za wszelką cenę chciała dowiedzieć się jaki związek z tą całą sprawą mają Ezra i Sara. W tym odcinku świetnie było widać jak Em stała się silna i jak dużą przemianę przeszła od odcinka pilotażowego!



2) Team odcinka
Hannily! Komuś też tak bardzo podobała się ta scena? Cieszę się, że mimo tego przeskoku, dziewczyny dalej potrafią się tak wspierać! Mam nadzieję, że Emily w końcu przestanie dusić w sobie te wszystkie problemy i zwróci się o pomoc do dziewczyn.



3) Para odcinka
Lucas&Hanna! Jest to pierwsza para, którą chcę wyróżnić. Już kiedyś bardzo lubiłam połączenie tej dwójki, a teraz mam okazję oglądać ją po raz kolejny! Wiem, że teraz jest to mało możliwe, jednak bardzo chciałabym aby im się udało!


Spencer&Caleb! Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że ich tu umieściłam ;) Już niejednokrotnie wspominałam, że uwielbiam tę parę i wreszcie doczekałam się jakiejś wspólnej sceny!
Podejrzewam, że nie wszyscy podzielają teraz moje zdanie ;))



4) Denerwujący bohater
Sara! Blondynka była dosłownie wszędzie, gdzie nie było jej trzeba i tym samym irytowała wszystkich wokół. Mimo tego, że już wolę tą wersję, niż przerażoną Shower Harvey, to i tak mam tej postaci serdecznie po dziurki w nosie!



5) Ulubiona scena
Wszystkie momenty z Hanną i Lucasem! Nie chcę powtarzać się po raz kolejny, ale oglądając sceny z nimi po prostu uśmiechałam się do ekranu laptopa ;)





6) Największe zaskoczenie
Końcówka z Big Badem (?)! Mieliśmy okazję oglądać jak tajemnicza człowiek wyrzuca do kosza czarne bluzy i rękawiczki. Czy to znaczy, że już wcześniej współpracował z naszą A i nie raz zakładał na siebie jej kostiumy?




7) Najzabawniejszy moment
Moment poniżej ;)





8) Najstraszniejszy moment
Nic takiego nie było.



9) Najbardziej wzruszający moment
"Rozmowa" Ezrii! Było mi bardzo szkoda Arii, która jak widzicie, aż sama nie poznawała Ezry. Było widać, że było jej ciężko patrzeć na to, co stało się z mężczyzną.





10) Największa zagadka
Czy Emily okłamała Hannę? Czy tylko ja odniosłam takie wrażenie? Nie sądzę, żeby przy oddawaniu jajeczek trzeba było przyjmować zastrzyki (poprawcie mnie jeśli się mylę). Co myślicie?



11) Największe rozczarowanie
Poparzenie dłoni Sary! Przez dłuższy czas myślałam, że dziewczyny może naprawdę zrobiły jej jakąś krzywdę. Okazało się jednak, że po raz kolejny jest to tylko nieszczęśliwy wypadek. Zawiodłam się.




12) Najlepsze/ najgorsze stylizacje
Spencer&Hanna! Według mnie obie dziewczyny wyglądały dość prosto, ale przy tym prześlicznie. A szczególnie Hanna! ;)



Emily&Hanna! Jak dla mnie, stroje kompletnie nietrafione. Po prostu nie jest to mój gust.




13) Najlepszy cytat
Królowa Melissa, święte słowa! ;)




14) Podejrzany odcinka
Ezra! Po raz kolejny zaznaczę - nie sądzę, że to on zabił Charlotte! Według mnie jest on po prostu bardzo, bardzo podejrzany i jestem praktycznie pewna, że coś wie!




Koniecznie napiszcie mi co sądzicie o tym odcinku! Jesteście Team Spaleb, czy wciąż Haleb? Co sądzicie o powrocie Lucasa i Melissy? :)

Udostępnij:

15 komentarze

  1. mam te same spostrzezenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spaleb zdecydowanie. Czekałam na ich moment
    Uwielbiam ich razem i, aż dziwne, że gdyby ktoś się mnie zapytał kilka sezonów wcześniej, lub choćby odcinków czy widzę ich razem moja odpowiedź byłaby zgoła inna
    Jestem mile zaskoczona tym odcinkiem, bo od tak dawna nie czułam tylu emocji oglądając PLL, z reguły był to po prostu zabijacz czasu, ale ten odcinek był super.
    Faktycznie polubiłam wszystkie pary (Jordana dalej nie lubię, ale mi nie przeszkadza) jak mówiła Marlene.
    Spaleb kocham jak kiedyś Ezrię, a bez Ezrii przeżyję, bo Liam okazał się cudowny, a za Hanną nigdy nie przepadałam, więc ona ma Jordana i wszyscy zadowoleni.
    Za to Sarze miałam już w pewnym momencie ochotę przywalić, wszędzie jej było pełno, i te jej miny.
    Emily wyjątkowo mnie nie wnerwia w tym sezonie, domagała się odpowiedzi od Sary, a nie tylko stała przerażona, to na plus.
    Dodatkowo Hanna i Lucas...kompletnie zapomniałam, że ma wrócić. Od zawsze ich shippuje, ale widok ich przyjaźni jest równie cudowny.
    No, dostałam małą nadzieję na ten sezon i mam nadzieję, że Marlene tego nie spieprzy.
    Pozostaje mi dać jej ostatnią szansę.
    Jak mi schrzani Spaleba to przestaję w nią wierzyć.
    Mam nadzieję, że następny odcinek będzie równie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wciąż Team Spoby! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szlafrok Hanny to było przegięcie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że to szlafrok, ale miała szpilki do tego ;p ale najgorsza była ta fioletowa bluzka Arii, ohyda.

      Usuń
  5. Uważam, że Spencer i Caleb nie pasują do siebie. Nie powinno tak byc 😭 Juz wolałabym żeby poznali kogos nowego niż byli ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że Lucas wrócił, ale szkoda, że robią z Hana takie głupoty, jak z tym alibi. Nawet nie uzgodnili tego wcześniej, masakra. I skoro dziewczyny są niewinne to czego się tak boją, gorzej to wygląda jak kręcą i wymyślają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Team spaleb <3 a hanna powinna być z Lucasem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nadal mam nadzieję, że Spoby powróci :( </3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogłam patrzeć na ubranie Spencer na tym wywiadzie, ehh.
    Bardzo podoba mi się połącznie Caleb-Spencer, kibicuję im :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się wydaje, że te zastrzyki są na to, żeby jakoś owulacje pobudzić i żeby można było od niej pobrać już "dojrzałe" komórki jajowe do zapłodnienia (biol-chem :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babki, które nie mogą zajść w ciążę to na 100% biorą takie zastrzyki, właśnie w nogę, może Emily ma jakieś problemy lekkie hormonalne, a skoro chce oddać jajeczka, to musi dojść do owulacji, więc bierze te zastrzyki

      Usuń
  11. mi się wydaje że Emily jest na coś chora i dlatego bierze te zastrzyki :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekaw wątku Mony(czyli czemu p.Hastings nie przyjęła jej do pracy)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i czemu jej o tym Mama nie powiedziała

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...