Quiz - Jak dobrze znasz Spencer Hastings....

Znowu mam wolny czas, tym razem bardziej przymusowy. Nie mogę za bardzo nigdzie wychodzić, ani robić innych "wakacyjnych" rzeczy. Ale cóż jeden dzień nikogo nie zbawi, prawda? Korzystając z okazji postanowiłam zabrać się za Quiz, który jest dość czasochłonny. No dobra! A więc w poprzednim poście zadałam pytania - jaki chcecie Quiz. No więc...
JAK DOBRZE ZNASZ SPENCER HASTINGS? 
Link do Quizu: klik 
W rozwinięciu znajdują się opisy wyników!


Czas na powtórkę serialu! Nie wiesz nic, a nic!
Czy pytania są proste, czy też trudne, nie potrafisz na nie odpowiedzieć. Może lepiej powtórzyć serie, tak by być w miarę zorientowanym w temacie? W innym razie możesz się nieźle pogubić!  
Wikipedia stoi otworem!
Z odrobiną szczęścia odpowiadasz na pojedyncze pytania, jednak nie jest to wiedza kompletna. Przeczytanie Wikipedii może ci pomóc nadrobić zaległości. 
Wiesz bardzo dużo!
W odróżnieniu od miejsca 4 i 3 jesteś dobrze poinformowana na temat życia Spencer. Co mogę powiedzieć? GRATULUJE! 
Znasz Spencer Hastings na wylot! 
Gratuluje x2?? Wiesz o Spencer wszystko. Czy przypadkiem jest ona twoją ulubioną kłamczuchą? Na to wygląda!

Jaki Quiz ma być kolejny?
- Jak dobrze znasz Pretty little liars?
- Jak dobrze znasz /imię kłamczuchy według uznania/

Udostępnij:

14 komentarze

  1. 9/10 pomyłka w ulub grze Spence echh ....

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wiesz bardzo dużo" :)
    Już 3 raz jestem za tym, żeby było " jak dobrze znasz pll"

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze znasz PLL !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jak dobrze znasz Arię"

    OdpowiedzUsuń
  5. Super quiz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znasz Spencer Hastings na wylot! 10/10 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze znasz pll?

    OdpowiedzUsuń
  8. 9/10, pomyłka z Ali odwiedzającą kłamczuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 9/10, znam Spencer na wylot!!! :)
    Miałam błąd w pytaniu o węglowodanach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znasz Spencer Hastings na wylot! 9/10
    Nie pamiętałam ostatniego cytatu :(

    Aż dziwne, bo Spencer nie jest moją ulubioną Kłamczuchą :D

    Następne:
    Jak dobrze znasz Pretty little liars?

    Czy w quizach o innych Kłamczuchach planujesz uwzględnić również Alison i Monę ?
    Może zrobiłabyś takie quizy również o innych postaciach z serialu ? :)

    I cieszę się, że Wasz blog się rozkręca :) Widzę tu już coraz więcej komentarzy :)
    Oby tak dalej!

    - Noele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali i Mona rownież się zaliczają i planuje zrobić o nich Quiz. Inne postacie może uwzględnienie jeśli czytelnicy będą chętni.

      Tak ja też to zauważyłam. Dziękuje :)

      Usuń
  11. Cieszko mi z tymi cytatami, poniewasz rzadko ogladam po Polsku, bo na tyle dobrze znam angielski ze nie potrzebuje ogladac z napisami. Wiec moze byscie mogly pisac tez Angielska wersje cytatu bo po Poksku po prost cieszko mi je rozpoznac ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...