Podsumowanie 6x09


Hej:) Przepraszam, że podsumowanie jest dopiero dzisiaj, ale wczoraj przez prawie cały dzień mnie nie było, więc nie miałam możliwości pisania. ;)
Zapraszam na notkę i liczę, że chętnie będziecie udzielać się w komentarzach!



ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!



1) Postać odcinka

Caleb! Na początku odcinka wydawał mi się on dość dziwny, podejrzany, jednak kiedy pojawił się na balu - po prostu cudowne! Jestem przekonana, że każda dziewczyna chciałaby mieć takiego chłopaka. ;)




2) Denerwujący bohater

Lorenzo! Sama nie wiem czemu, ale na początku tego epizodu czułam do niego pewną niechęć. Wszyscy wiemy, że Ali źle zrobiła, ale jestem prawie pewna, że na jej miejscu zachowałabym się bardzo podobnie. Moim zdaniem Lorenzo był wobec niej zbyt surowy.




3) Największe zaskoczenie

Rhys w domu Dilaurentisów! Czy nie uważacie, że była to naprawdę dziwna scena? Rzekomo obcy mężczyzna wchodzi sobie do środka czyjegoś domu, jak gdyby nigdy nic. 
W moich oczach Rhys jest jedną z najbardziej tajemniczych postaci w PLL.




4) Najstraszniejszy moment

Postawię na scenę, w której Alison postanowiła uciec na bal, a Red Coat ruszyła za nią! Przez chwilę pomyślałam, że ta dwójka stanie ze sobą oko w oko i dojdzie do jakieś większej konfrontacji. Niestety nic takiego się nie stało.




5) Najzabawniejsza scena

Wiem, że może mam dziwne poczucie humoru, ale bardzo rozbawił mnie ten moment. Wszystkie mamy biegną za Veronicą, a Pam wraca po łyk wina i dopiero podąża za resztą. No cóż, w końcu trzeba być gotowym na wszystko. ;)




6) Najbardziej wzruszająca scena

Alison, która dowiaduje się kto jest Charlesem! Niektórzy uważają, że po twarzy blondynki widać, że nie zna osoby, która przed nią stoi. Moim zdaniem Ali jest bardzo poruszona tym, co zobaczyła. Wydaję mi się, że doskonale zna tego człowieka i przez to cierpi jeszcze bardziej. 
Nie wiem, gdzie inni zauważają tu obojętność. Ja widzę tylko rozczarowanie i ból, wypisane na twarzy Alison.




7) Największa zagadka

Kto zamknął mamy Kłamczuch w piwnicy i co tam tak hałasowało? Od razu na myśl przyszła mi Sara. W końcu wiemy, że zajrzała do stodoły Spencer, więc kto wie, czy nie przeszła się też kawałek dalej? ;)




8) Największe rozczarowanie

Brak odpowiedzi! Został im jeden odcinek i naprawdę nie wiem, jak upchną tam tyle wątków.
Dodatkowo warto wspomnieć o tym, że to Ali dowiedziała się prawdy jako pierwsza. Ona już wie kto jest A, a my wciąż nie.




9) Najlepszy cytat

Przemowa Spencer! A raczej to, o czym i kim ona była. Zdecydowanie najbardziej uroczy moment tego odcinka! :)




10) Nadzieja odcinka

Mamy Kłamczuch! To głównie dzięki nim ten odcinek nie był nudny. Oby więcej takich scen! :)




11) Podejrzany odcinka

Jenna i Lucas! Czy tylko mnie tak bardzo zdziwił fakt, że przyszli razem na bal?
Podobno w 6x09 miały być wskazówki. Czy to możliwe, że jak na tacy podali nam tożsamość duetu A&Red Coat?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co sądzicie o odcinku? Podobał Wam się? Jak wrażenia przed 6x10? :)



ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA! JESTEM BARDZO CIEKAWA WASZYCH OPINII! ;)


Udostępnij:

27 komentarze

  1. Rhys i Clark to tajni agenci którzy szukają Charlesa.
    Red Coat czyli - Melissa, zamknęła mamuśki w piwnicy a na balu Charles był przebrany w płaszcz. A-CHARLES-WREN. Przęjął gre po Moni, gdy ta była w Radley, myślała, że on jest jej maskątką a było na odwrót.

    POTWIERDZONE INFO

    Zobaczycie 11go sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd ta pewnośc? masz jakeies potwierdzenie?

      Usuń
    2. Według mnie Melissa jest Black Widow. :>

      Usuń
  2. Nie pisze się takich rzeczy w komentarzach :/ Mogłaś przynajmniej uprzedzić. Nie chciałam tego wiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie to wcale nie jest potwierdzone....według przecieku, który niby też miał być wiarygodny ktoś inny jest RC i wg

      Usuń
    2. Pogadamy po 11sierpnia :)

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że to Lucas albo Ian. Ja wiem, że on nie żyje, ale może upozorował śmierć i jednak wcale nie zginął tylko przez ten cały czas opracowywał plan jak to się zemścić na dziewczynach. Wiem, że on jest w wieku Jansona, ale może teoria o bliźniakach jednak się sprawdzi? Po za tym Alison go znała i może właśnie dlatego była zaskoczona zwłaszcza, że myślała, że on nie żyje. Po za tym w jednym z wywiadów z A było takie pytanie czy całowałeś się z Spencer i chyba Hanną ale nie pamiętam czy to chodziło o nią w każdym razie A zaprzeczyło, ale tylko jeśli chodzi o Hannę. Jeśli chodzi o Lucasa to w sumie wydaje mi się to mało realne, ale za nim przemawia wzrost, bo jak była pokazana konfrontacja Ali z Charlesem to oni byli podobnego wzrostu, aktor grający Lucasa ma 172, a Sasha Pieterse ma 168, więc to by się w sumie zgadzało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ian? Całowałby własną siostrę? ;)))

      Usuń
    2. W sumie racja, ale z drugiej strony w PLL nie takie rzeczy się zdarzały, a po za tym Charles prawdopodobnie jest psychicznie chory, więc mógł to zrobić, bo nie myśli racjonalnie.

      Usuń
    3. jeśli całował się ze Spencer to mógł być to Wren, nie pamiętam żeby Ian całował się ze Spenc, ale to było już dość dawno :/

      Usuń
    4. Oni mieli ze sobą romans, kiedy Ian był chłopakiem jej siostry.

      Usuń
  4. Juz wszystko wiem, obejrzalam odcinek jeszcze raz i juz wiem. Osoba ktora podazala za Alison ten caly czas, z tymi rogami, to Mona. Mozna to zobaczyc 38:20 po lewej stronie, przebranie jest dokladnie takie jak Mony na zdjeciach promujacych 6x10, Red Coat lub Charles to ta osoba przechodzaca za Clarkiem i Arią, ktora byla zauwazona przez jedna adminke i opisana w 5 pytaniach po 6x09, ta osobe mozna tez zobaczyc przechodzacą z prawej do lewej przed Arią w 21:10 i przechadzaca za Clarkiem w trakcie robienia zdjecia w 24:40

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wnioski: Na tym filmie z dzieciństwa bylo jak Charles i Jason stali obok siebie i wyglądali jakby byli w tym samym wieku, co wiecej charles jest blondynem, wiec powinniśmy szukać bardziej w osobach mających właśnie ten kolor wlosów. Ja stawiam na WRENA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wren chyba nie jest blondynem? nie uwazasz?!

      Usuń
    2. Powinniśmy szukać osoby która ma blond włosy a ty stawiasz na Wrena xDD

      Usuń
    3. Mój brat kiedy był mały miał blond włosy, teraz ma ciemne, więc nie uważam to za wskazówkę...

      Usuń
  6. po twarzy Ali mogę wywnioskować:
    - A to Lucas, Ali go obrażała i poniżała i nagle dowiaduje się że to jej brat, ale nie boże być to Lucas bo on w tym czasie był na zdjęciach z Jenną, kiedy A ruszyło za Ali na bal
    - A to Wren, Ali go nawet nie zna więc mogła pomyśleć "o boże, to naprawdę ty, mój brat"
    - A ma zniekształconą albo poranioną twarz i Ali myśli "o boże, co ci się stało, widzę cię bracie ale twoja twarz jest poraniona (czy coś w tym stylu)
    jest wiele teorii ale moim zdaniem nie powinniśmy nawet myśleć na ten temat, kto chciałby wiedzieć o tożsamości osoby którą i tak POZNAMY W PRZYSZŁYM TYGODNIU, to zaledwie kilka dni, więc może lepiej zamiast poświęcać czas przed kompem, korzystać z wakacji?
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Mona ruszyla za Ali na bal ;-)

      Usuń
  7. Ciekawe kto rozklada sie w pienicy Kenneta? Moze On?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam to samo! Bo gdzieś nam ostatnio zniknął, ale wątpię, bo śmierć to zbyt mała kara za to co zrobił Charlesowi.

      Usuń
  8. Co do Rhys'a, że wszedł od tak do czyjegoś domu, to nie było podejrzane na początku Pam powiedziała, że nie zamknęła drzwi, wiec jak ja bym zobaczyła otwarte drzwi to bym weszła zobaczyć o co chodzi..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma ktoś jakiś pomysł jak obejrzeć odcinek w miejscu bez internetu? od 8 do 15 sierpnia bd w domku letniskowym a tak bardzo chce obejrzec final! da sie jakos przeslac odcinek sms'em czy coś XD?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauważyliście, że Rhys ma brytyjski akcent? Może to jakaś wskazówka, że pomaga Charlesowi, a samym Charlesem jest Wren?

    OdpowiedzUsuń
  11. Spójrzcie na to zdjęcie... http://prettylittleliars.alloyentertainment.com/files/2015/08/julian-morris.jpg

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaję mi się, że RC, który współpracuje z A, zakmknęło matki dziewczyn w piwnicy, a A czyli Charles podążał za Alison

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też myślę, że Sara ma coś za uszami

    OdpowiedzUsuń
  14. Charles ma niebieskie oczy i blond włosy , nawet Tanner to powiedziała , a Wren ma brązowe oczy i włosy oraz jest w wieku Jasona ( Charles jest starszy od Jasona ) . Wątpię żeby A okazałby się Wren ( jak już to sojusznikiem A ) .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...