Zaręczone w 6B? + możliwa niespodzianka dla fanów Ezrii

Hejka!
Mam dla was dwa możliwe spoilery dotyczące dwóch Kłamczuch :)
Jeśli chcecie wiedzieć o kogo chodzi to zapraszam do rozwinięcia.


Hanna!

(obraz kamery ze snapchata jest na odwrót wiec pierścionek 
jest tak naprawdę na lewej ręce)

Spencer!


Aria!


Ponadto w odcinku 6x12 możliwe, że będzie sex scena Ezrii, ponieważ wczoraj na planie
Ian nałożył sobie na oczy takie nakładki na sutki. I cały twitter huczy że to oznacza, że będą mieli taką scenę z powodu tego


oraz tego tweeta



Oczywiście nie jest nic pewne ani zaręczyny naszych trzech Kłamczuch ani scena Ezrii.
O tych sprawach niestety dowiemy się dopiero w grudniu/styczniu jak będą już poważniejsze spoilery i bardziej potwierdzone lub ewentualnie w pierwszej scenie w przyszłości w 6x10.

Jak mam być szczera pierścionek Hanny jako jedyny wygląda na zaręczynowy, Arii bardziej już na obrączkę mi wygląda a Spencer na zwykły w sumie. Ale wiadomo każda para w tym serialu jest różna i mogą być różne pierścionki zaręczynowe i wg :)

A wy jak myślicie? Która waszym zdaniem będzie naprawdę zaręczona? I z kim?
I co sądzicie o pierścionkach?

Udostępnij:

8 komentarze

  1. według mnie to Hanna będzie zaręczona z Calebem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hanna & Caleb - ♥♥♥
    Spoby- :((( (nie lubię ich - wrencer forever)
    Ezria - :// (Nie! - Jaria ♥)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce: HALEB,WRENCER I JARIA..
    *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powie mi ktoś o co chodzi z tym skrótem 6B? Wiem ze chodzi o 6 sezon, ale o co chodzi z tym b ? (sorry że ze mnie nieogar) xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to po prostu litera która oznacza drugą część sezonu w tym przypadku 6 :)
      jest 6A (które leci teraz) i 6B (które będzie zimą)

      Usuń
  5. Boze Ezria!!! <3 Oby oni byli zareczeni, w dodatku ta hot scena :3
    Mi pierscionek Spence wyglada na zwykly, ale zobaczy sie.
    Haleb tez niech sie pobiora!
    Spoby jest slabe wolalabym Wrencer :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy wie ktos kiedy zacznie sie 6B?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś w styczniu, dokładna data jeszcze nie jest znana :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...