Luźny piątek #10 - Kiedy Clark tak naprawdę pojawił się w serialu?


Hej:) Zapraszam Was na kolejny post z serii Luźny Piątek! Muszę Wam powiedzieć, że byłam pewna, że dodał on się wczoraj w okolicach 20:00. Dzisiaj wchodzę na bloga i widzę, że go nie ma. W dodatku wszystko mi się usunęło i musiałam pisać od nowa.

No, ale dość o mnie. W dzisiejszym poście spróbujemy zastanowić się nad tym, kiedy tak naprawdę Clark pojawił się w serialu. :)


 ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA!


Ostatnio na twitterze zauważyłam wpis pewnej dziewczyny. Dodała go niedługo po odcinku, w którym Clark pojawił się po raz pierwszy. Tweet brzmiał: ''Czy my już go nie widzieliśmy?''

Zaczęłam się nad tym zastanawiać. O którą z postaci możesz chodzić? Aż w końcu wpadłam na tajemniczego kolegę Toby'ego z 3x21.


Na pierwszy rzut oka wyglądał dość podobnie. Później porównałam jednak zdjęcia obu aktorów i wydaję mi się, że są to kompletnie inne osoby.
Nie wykluczam jednak tego, że po prostu zmienili aktora i to Clark pojawił się w 3x21. W końcu robili już tak nie raz. :)

 Co myślicie?



Udostępnij:

3 komentarze

  1. Hmmm... To nie był ten co zawołał Emily po imieniu, którego mu nie podała?

    OdpowiedzUsuń
  2. To zupełnie inna osoba.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...