Nowa postać w Pretty Little Liars

W drugiej części sezonu pojawi się wiele nowych postaci.
O jednej z nich pisaliśmy TUTAJ - postać jest powiązana z Spencer.
Kolejna nowa postać będzie powiązana z inna naszą Kłamczuchą - Emily. 
Zapraszam do rozwinięcia po więcej szczegółów :)




Miranda Mayo zagra bohaterkę o imieniu Talia.
Talia będzie szefową kuchni która dopiero co przyjechała do Rosewood.
Talia nie zrobi dobrego pierwszego wrażenia na Emily

Jestem bardzo ciekawa jaką rolę odegra w życiu Emily.
Dlaczego zrobi złe wrażenia na Em?
Gdzie zostanie szefem kuchni?

To tylko część pytań które siedzą w mojej głowie .
A wam przyszły jakieś pytania, teorie do głowy na temat tej postaci?

~Ann

Udostępnij:

1 komentarze

  1. Oglądałam serial Inside w którym ona grałą i po prostu zakochałam się w jej grze!
    Jestem mega szczęśliwa że będzie w moim kochanym serialu <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...