Czy to koniec Spoby?!

Dobre pytanie!
Już przed rozpoczęciem sezonu 5 słyszałam plotki że Spoby się rozpadnie.
Ale w miarę trwania pierwszej części sezonu zaczęłam myśleć że to był fałszywy spoiler.
Ale czy na pewno?
Każdego zainteresowanego losem Spoby zapraszam do rozwinięcia.




Spencer będzie mieć nowego ukochanego?!

Spoby było całkiem solidne w tym sezonie - zwłaszcza w porównaniu do innych par.
Ale to wszystko ma się zmienić?

Według E! Online, nowa charyzmatyczna postać przybywa do miasta i będzie on spędzał dużo czasu
z naszą Spencer.


Will Bradley został obsadzony w roli malarza Johnego Raymonda.
Jest opisywany jako uroczy, poddenerwowany charyzmatyk. (Zasadniczo jest potrójnym zagrożeniem)
Johny pojawi się w 5x15 i ma pojawić się co najmniej w trzech odcinkach.
Jak będzie spędzać większość czasu? Blisko Spencer Hastings.

Oczywiście jest możliwość że Johny będzie miał czysto platoniczne relacje ze Spencer.
Ale proszę - rzadko kiedy przystojniak pokazuje się w Rosewood i nie poflirtuje chociaż z jedną z Kłamczuch. 

Jest to tylko część artykułu który wam przedstawiłam.
Jeśli chcecie przeczytać go w całości zapraszam do źródła :)

A tak w ogóle co sądzicie o tym?
Czy to możliwe by Spenc i Johny się związali?
Ja nie sądzę - myślę że może  będzie coś on próbował ale Spencer na to nie pozwoli.

A co sądzicie o spoilerach o rozpadzie Spoby?
Ja myślę że to się niestety stanie :(
Ale oczywiście po pewnym czasie do siebie wrócą.
Tylko pytanie co byłoby powodem zerwania?
A? Nowa praca Tobiego? Zazdrość?

Zostawcie swoje opinie :)


~Ann

Udostępnij:

6 komentarze

  1. W 5B podobno ma wystąpić gej, może to o niego chodzi? Może to on zagra geja? I tak wogóle na Instagramie pojawiły się spoilery, że Toby oświadczy się Spenc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym czytałam :)
      tak samo o tym że w sezonie 6 Ezria weźmie ślub
      ile w obu spoilerach jest prawdy - tego nikt nie wie :)
      ale będziemy was informować )

      Usuń
  2. Tylko nie to.. moja ukochana para.
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo nie :( tylko nie to :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię strasznie Tobiego i Spencer, ale już mnie trochę nudzą..

    OdpowiedzUsuń
  5. :( ja nie mogę moja ukochana para :'(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...