Promo 7x13


W rozwinięciu znajdziecie tłumaczenie.


CZAS ZAGRAĆ!
Hanna: Boże! To takie irytujące!
FINAŁOWE ODCINKI
Caleb: Co się dzieję kiedy odmawiasz gry? Wywracasz planszę.
Sydney: Puść mnie
Hanna: Muszę wiedzieć jakie jest ryzyko (?)
Caleb: Możesz pójść do więzienia
Spencer: Caleb!
Aria: Nie podchodź! (...) nie podchodź!

Co sądzicie o najnowszym zwiastunie odcinka?
Gra się zaczyna rozkręcać! Czy uważacie, że Caleb będzie poważnie ranny?
Dlaczego Aria trzymała Sydney? I kto jest w mieszkaniu jej i Ezry?
Jak dla mnie to wyglądała na jakaś dziewczynę....może Sydney właśnie? (lub Nicole xd)

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Kiedy będą napisy do odcinka 7x12? A co do promowania to sama nwm

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę link do odcinka z polskimi napisami: https://anyfiles.pl/Pretty-Little-Liars-S07E12-NAPISY-PL/Kino-i-TV/video/183538

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy03 maja, 2017

    pll 7x13 http://www.tvso.pl/pretty-little-liars/7x13-15/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )




































    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...