Święta z Nox #1


Witam Was w tę cudowną sobotę razem z nową, świąteczną serią! Przez 13 dni razem ze mną będziecie przygotowywać się do nadchodzących wielkimi krokami świąt!
W rozwinięciu znajdziecie wiele niespodzianek i nowości, jakich jeszcze na tym blogu nie było! ;) A więc wyciągajcie swój ulubiony kocyk, bierzcie do ręki kawę, lub kakao i zapraszam do czytania! :)

Uwaga, uwaga - Święta z Nox uważam za oficjalnie rozpoczęte!


Do czytania postu polecam puścić sobie tę piosenkę. Jest to Last Christmas w wykonaniu Glee :)
Codziennie będę dodawać inny utwór i każdy z nich będzie coverem


Chyba każdy fan świąt wie, od czego zaczyna się każdy poranek w grudniu. Oczywiście, że chodzi o kalendarz adwentowy! W moim wydaniu będzie on troszkę inny. Pod numerkami będą kryły się przeróżne pytania związane ze świętami i zimą! Pojutrze otwieramy pierwsze okienko, więc nie zapomnijcie napisać od którego numerka mam zacząć! :)


Chyba wielu z nas lubi pooglądać sobie świąteczne zdjęcia naszych idoli. Niektórzy robią to z czystej przyjemności, inni poszukują inspiracji, bo jak to mówią: grudzień=zmiana tapety na nieco bardziej klimatyczną ;)
Dzisiaj postanowiłam wyróżnić zdjęcie z uroczą Troian w czapce Św. Mikołaja, a także fotografię, która jest obecnie tłem przewodnim ''Świąt z Nox''!


Mam nadzieję, że lubicie rysunki związane z klimatem PLL, bo takowe również będą się pojawiać! Ich autorką jest moja przyjaciółka. Poprosiłam ją o pomoc, gdyż mój talent artystyczny opiera się wyłącznie na rysowaniu figur geometrycznych.. ;)
Mam nadzieję, że praca Wam się podoba! I najważniejsze - wiecie kto na niej jest? ;)


Chyba wszyscy zgodzą się z faktem, że nie ma nic lepszego niż ułożenie się wygodnie na łóżku (najlepiej wieczorem) i obejrzenie jakiegoś dobrego filmu, w międzyczasie popijając ulubione ciepłe napoje!
Niestety, nie mogę załatwić Wam pełnometrażowej produkcji, jednak może zadowolę Was fanowskim filmikiem, oczywiście w klimacie świąt i PLL ;)
Zapraszam do oglądania!


Na sam koniec zostawiłam życzenia. Codziennie dodam coś innego, więc myślę, że będzie ciekawie ;)
W dniu dzisiejszym chciałabym życzyć Wam masy miłości! Zarówno tej rodzinnej, jak i ze strony partnerów i przyjaciół. Nic tak nie podnosi na duchu, jak świadomość, że mamy dla kogo żyć. Że mamy osobę, która kocha nas całym sercem i zawsze będzie przy nas.
Właśnie takiego szczęścia chcę Wam życzyć. Aby to uczucie bezpieczeństwa, które daje nam kochana osoba nie zanikało i trwało jak najdłużej!

Na dzisiaj się już z Wami żegnam. Do zobaczenia w kolejnej notce, która pojawi się już pojutrze!
Napiszcie mi co sądzicie o tej świątecznej serii i koniecznie wybierzcie okienko z kalendarza! ;)

Do świąt pozostało.. 12 dni!

Udostępnij:

5 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...