TOP 5 filmików z.. / Tydzień strachu #5 - Wejdźmy w klimat Halloween!


Miało być 7 postów z Tygodnia strachu, w końcu wyszło 5. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;) Jako małe pocieszenie mam dla Was takie małe 2 w 1! Dzisiejszy post będzie jednocześnie notką z ''TOP 5 filmików z..'', jak i postem kończącym nasz Tydzień :)





#1
Krótkie przypomnienie 6x01. Trzeba przyznać, że dzięki muzyce i odpowiednio dobranym scenom, całość mocno trzyma w napięciu!




#2
Filmik, który nie trwa nawet minuty. Zapewniam Was jednak, że naprawdę warto go obejrzeć! Znajdziecie tam pełno momentów z 3x13!




#3
Piosenka, która została tu użyta jest moim zdaniem świetna i idealnie wpasowuje się w klimat PLL! Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko oglądać! ;)




#4
Sama nie wiem jak opisać Wam ten filmik. Z jednej strony jest on tajemniczy, z drugiej wydaję mi się dość pozytywny (to chyba przez te rytmy ;)). Najlepiej będzie jak sami go obejrzycie i ocenicie! ;)




#5
Filmik dodany dzisiaj, gdyż zrobiony specjalnie na Halloween! Wykonała go moja ulubiona montażystka, więc musiałam go Wam pokazać! ;)



_____________________________________________________________
Który filmik podoba Wam się najbardziej? Obchodzicie Halloween? Napiszcie jak się bawicie! ;)


Udostępnij:

4 komentarze

  1. Dzisiaj się swietnie bawiłem. :D Byłem u przyjaciół na małej imprezie i było super! Wszyscy poprzebierani��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to zazdroszczę! W mojej okolicy nawet małe dzieci się już nie przebierają :/

      Usuń
  2. Buuu a ja myslalam ze to beda prawdziwe filmy a nie na yt xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuu a ja myslalam ze to beda prawdziwe filmy a nie na yt xD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...