PLL Challenges #6

Ulubione rodzeństwo

Alison i Jason

Od kiedy zobaczyłam ich współpracę w 6A, stoją u mnie na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o rodzeństwa.



Ulubiony odcinek specjalny

Miss me x 100 (5x05)





To wtedy dowiadujemy się kto leży w grobie Ali, wybucha dom Cavanaugh'ów. W tym odcinku działo się bardzo dużo.

Ulubiony moment 2 sezonu

A niszczy pokaz mody zorganizowany przez panią DiLaurentis w 2x06. 


Moment, w którym Aria pokazuje, że jest dobrą przyjaciółką

Aria wybacza Spencer

Aria : Nie jestem na ciebie zła.
Spencer : Naprawdę?
Aria : Tak
Spencer : To dobrze, zorobiłam to bo byłam zdenerwowana, a ty jesteś taka malutka. I kocham cię.
Aria : Ja ciebie też.


Ulubiona rozmowa Haleba

Caleb: Mam jeden bardzo dobry powód by wrócić...Ciebie
Hanna: Kocham cię
Caleb: Ja ciebie też kocham


---------------
Na koniec mam coś dla fanek Jasona. Znalazłam ten obrazek w czasie poszukiwania screena do pierwszej kategorii:

Udostępnij:

3 komentarze

  1. Haha! Kocham ten ostatni obrazek :3

    OdpowiedzUsuń
  2. W którym odcinku Aria przebacza Spencer?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam Twoje wszystkie notki "PLL Challanges", bo myślałam że to tylko literówka i reszta jest dobrze. Ale to nie jest literówka ani twoje niedopatrzenie. Postów w tej serii jest już 6! A ty nadal masz błąd w słowie "challenge", WSTYD. Jakim cudem nikt tego nie zauważył? Jak można używać słów, których nie umie się poprawnie napisać? Są przecież słowniki, internet. Dla twojego dobra, popraw wszystkie tytuły i zapamiętaj do końca życia: "challenge" piszę się przez "e".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...