Oceny aktorów #4

Cześć! Dzisiaj kolejny post z serii Oceny aktorów, tym razem pod lupę bierzemy Ashley Benson! 
 
 Przypominam kryteria głosowania:
- Znakomite  

- Wspaniałe  

- Bardzo dobre  

- Dobre  

- Średnie  

-Słabe 
  - Dno 
Produkcje, które biorę pod uwagę: 
- 5 dziewczyn z texasu 
- Spring Breakers 
- SuperNatural
-  PLL

5 dziewczyn z Texasu
Ashley zagrała Brooke jedną z 5 dziewczyn, które rządzą szkołą. Wszyscy ze strachu do nich nie są w stanie nic zrobić. Nawet dyrektorka szkoły, która jest mamą Brook. Cały film opowiada o sporze między dziewczynami, a nową trenerką Czirliderek.

Aktorstwo Ashley w filmie "5 dziewczyn z texasu" oceniam jako: Bardzo dobre 

Spring Breakers 
   Brit wraz ze swoimi koleżankami wyjeżdża na niezapomniane wakacje. Dziewczyny by na nie zarobić okradają sklep, a w czasie wyjazdu pakują się w coraz większe kłopoty. Film oglądałam już dawno, tylko by zobaczyć Selene Gomez. Jednak pamiętam, że aktorstwo trzymało się na dobrym poziomie. Jeśli ktoś zechciałby obejrzeć film - polecam. 

Aktorstwo Ashley w filmie "Spring Breakers" oceniam jako: Wspaniałe.
  SuperNatural 
Szczerze mówiąc oglądając serial nie spodziewałam się, że zobaczę w nim Ashley. Wcieliła się w ona w czarownice, która pragnie wskrzesić do życia jednego z najsilniejszych demonów.
 Aktorstwo Ashley w "SuperNatural" oceniam jako: Wspaniałe
 PLL
W Pretty little liars Ashley jest nam znana jako Hanna. Aktorka poradziła sobie zarówno z rolą grubej, nie śmiałej Hanny, jak i pewnej siebie królowej szkoły. Oczywiście nie tylko. Potrafi być zła i przekonać widzów, że niemiłosiernie cierpi.
 Aktorstwo Ashley w PLL oceniam jako: Wspaniałe
Średnia: Wspaniała
Jak wy oceniacie Ashley?

Udostępnij:

5 komentarze

  1. Nie znam się na aktorstwie, ale uważam, że Ash gra na dobrym poziomie. Uwielbiam ją

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli ktoś uważa, że cokolwiek (łącznie z grą aktorską kogokolwiek) w spring breakers było wybitne to ja nie mam więcej pytań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze napisałam "na dobrym poziomie", po drugie oceniałam grę aktorską Ashley biorąc pod uwagę poziom filmu, a po trzecie każdy ma swoje własne zdanie. Według mnie film "Spreang Breakers" miał swoje wartości, może wybitny nie był, ale do złych produkcji go nie zaliczę. Jeśli ktoś ocenia go źle ze względu na to, że go nie zrozumiał, czy ze względu na aktorki które tam grały (a zagrały one DOBRZE) to nie mam więcej pytań. Po prostu moje zdanie jest odmienne od twojego i nie powinieneś od razu się czepiać, ponieważ ja mogę robić to samo ;)

      Usuń
    2. A rób, nikt Ci nie broni XDD

      Usuń
  3. Właśnie Spring Breakers jest moim ulubionym filmem ponieważ ma świetny przekaz a pozatym gra tam ASh

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...