Ile oni mają lat? #13

Powoli kończą się postaci, więc niedługo zakończę tą serię. Jednak na dzisiejszy post jeszcze ich wystarczyło więc zapraszam!



Andrea Parker


W serialu: Jessica DiLaurentis
Postać ma: 45 lat
Rok urodzenia aktorki: 1970
Wiek aktorki: 45
Różnica między aktorem, a posatcią: 1 rok

Ryan Merriman


W serialu: Ian Thomas
Postać miała w chwili śmierci: 25 lat
Rok urodzenia aktorka: 1983
Wiek aktorka: 32 lata
Różnica między aktorem, a posatcią: 7 lat

Larisa Oleynik


W serialu: Maggie Cutler
Postać ma: 29 lat
Rok urodzenia aktorki: 1981
Wiek aktorki: 34 lata
Różnica między aktorem, a posatcią: 5 lat

Amanda Schull


W serialu: Meredith Sorenson
Postać ma: 30 lat
Rok urodzenia aktorki: 1978
Wiek aktorki: 37 lat
Różnica między aktorem, a posatcią: 7 lat

Udostępnij:

4 komentarze

  1. Coś mi się te wieki postaci nie zgadzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech zganę? Maggie Cutler i Meredith Sorenson... Sama nie byłam pewna i sprawdziłam w pll wiki. Tam podano właśnie taki wiek

      Usuń
    2. Pll Wikia była zaktualizowana i teraz każda postać ma wiek taki jaki ma po skoku w czasie (bardzo po polsku to napisałam xd) ale np Ezra też ma już podany tam wiek 29 lat :)

      Usuń
    3. W takim razie podałam dobre daty... W sumie chyba zaktualizuje resztę postów z tej serii, żeby wszystko się zgadzało :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...