Lucy i Ian o Ezrii

Hejka!
Mam dla was 3 tweety w których Lucy i Ian mówią o Ezrii <3
Zapraszam do rozwinięcia :)





Leticia: Lucy, ty dalej kibicujesz Ezrii?
Lucy Hale: Zawsze


Emily: Ezria musi mieć coś w tych 5 latach bo moje wszystkie powody
 do oglądania serialu zostaną zniszczone
Ian Harding: Nie sądzę byś była zawiedziona


TYSM: Twój ulubiony moment Ezrii?
Lucy Hale: Jeszcze przed nami

Czyli będzie Ezria :3 Mam nadzieje, że skoro oboje będą w związkach to ich partnerzy szybko znikną (pa Liam, pa przypadkowa kobieto) i będą w końcu razem!

Udostępnij:

6 komentarze

  1. W pierwszym tweecie widać kto jest A :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kur**, nie zwróciłam uwagi na hasztagi :( ale już nie ma
      teraz się czuje okropnie...:'(

      Usuń
  2. Nie wyobrażam sobie ostatecznego zakończenia tego serialu jeśli tych dwoje nie będzie razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, ze Ezria wróci! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakiego Liama chodzi? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowa postać w 6B i nowy chłopak Arii
      w tym poście jest o tym mowa http://pll-poland.blogspot.com/2015/08/przyszosc-ezrii.html

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...